جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف حدود 50 کیلوگرم ماده مخدر 'حشیش' شب گذشته در محور شیراز- گچساران خبر داد.

سرهنگ 'مهدی انصاری' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: این میزان ماده مخدر حشیش به شکلی ماهرانه در یک خودروی پژو 405 جاسازی شده بود.

وی در تشریح فرایند کشف این میزان محموله مواد مخدر، گفت: ماموران گشت نیروی انتظامی شهرستان گچساران با دریافت خبری در این زمینه در اسرع وقت به محل اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی عملیات خود را در این راستا آغاز کردند.

سرهنگ انصاری اظهار کرد: ماموران گشت نیز حین کنترل خودروهای عبوری از مسیر شیراز- گچساران متوجه دور زدن و انحراف به جاده فرعی یک خودرو پژو 405 در فاصله دو کیلومتری خود کردند.

وی تصریح کرد: در این عملیات تعقیب و گریز راننده خودرو پس از پیاده شدن و استفاده از تاریکی شب به سمت مزارع اطراف نیز متواری شد.

سرهنگ انصاری با بیان اینکه تاریکی شب و فاصله زیاد ماموران با خودرو مانع از دستگیری راننده شد، افزود: در بازرسی از خودرو حدود 50 کیلوگرم ماده مخدر حشیش کشف شد.

وی یادآور شد: مدارکی شامل کارت خودرو، بیمه نامه و گواهی نامه رانندگی در این خودرو حامل مواد مخدر پیدا شده که تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم فراری نیز با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.