عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: قرار است که تا فردا صورت حساب‌های مالی با توضیحات پیش نوشت در خصوص مشکلات صورت‌های مالی را امضا کنیم و تحویل سازمان خصوصی سازی دهیم.

پندار توفیقی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره خصوصی سازی باشگاه استقلال اظهار کرد: در حال حاضر سازمان خصوصی سازی مصر به خصوصی کردن باشگاه استقلال است و در جلسه دیروز‌ به یک جمع بندی رسیدیم و قرار شد مشکلات را به صورت توضیحات در صورت‌های مالی ارائه و به سازمان خصوصی سازی تحویل دهیم.

وی افزود: درکل صورت حساب‌های مالی را امضا می‌کنیم ولی با توجه به اینکه از مدت زمانی که این صورت حساب‌ها صادر شده تنها 2 ماه اعضای هیات مدیره جدید حضور داشتند ناگزیر به ارائه توضیحاتی تکمیلی در این پرداخت‌ها خواهیم بود و بر مسئولیت 2 ماه خود صحه می‌گذاریم.

وی در باره صحت خبر برکناری افشارزاده از مدیر عامل استقلال آرامشی دارد به خاطر وجود افشار زاده در جمع آبی پوشان است و افشار زاده به مدت 2 هفته برای انجام کارهای شخصی به سفر رفته و به سرعت برمی‌گردد و همانند گذشته مدیریت باشگاه را انجام می‌دهد و تمام مطالب درج شده در برخی از رسانه‌ها در رابط با برکناری افشار زاده شایعه‌ای بیش نیست و آن را تکذیب می‌کنم.

توفیقی اظهار داشت: به نظر من افراد باید با بیان این شایعات به دنبال دو هدف اصلی خود هستند، یا می‌خواهند ساعات بیکاری و اوقات فراغت‌شان را پر کنند و یا اهداف شخصی را دنبال می‌کنند.  

عضو هیات مدیره باشگاه درباره وضیعت جاسم کرار عنوان کرد: در جلسه دیروز که با جاسم کرار در باشگاه استقلال داشتیم در خصوص شرایط و ضوابط قرارداد همکاری با وی بحث و تبادل کردیم. با بیان وضیعت موجود در باشگاه سوء تفاهمات موجود آمده را حل کردیم و قرار است کرار امروز عازم اردوی کیش شود.

وی درباره هلمکه بازیکن آلمانی و برزیلی نیز افزود: بازیکن آلمانی و برزیلی بعد از به تایید رسیدن تست پزشکی می‌تواند با توجه به تبصره‌های مندرج در قرارداد، مبلغی را دریافت و عازم اردوی کیش شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار