مروری بر مهمترین اخبار "سياسي سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اولین واسطه واردات اسلحه‌ به سوریه/ شریان شوم النصره و داعش را چه کسی گره می‌زند؟/ تروریست‌پروری؛ از دیگر حکایت‌های نفت ، دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در جنوب شرق کشور ، سوالات «نادر قاضی‌پور» از 6 وزیر کابینه تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد + محور سوالات و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه " سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

امروز هیچ عاقلی از جنگ با ایران و ابزارهای روی میز سخن نمی‌گوید/ ما اهل استدلال هستیم و حرف ناحساب نمی‌پذیریم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/16/2861473_772.jpg

 وزیر امور خارجه در صحن علنی گفت: من به شما اطمینان می‌دهم که دولت و تیم مذاکره کننده هدف سیاسی و جناحی در مذاکرات هسته‌ای دنبال نکرده و نخواهد کرد.

نادران: تخلف 4.1 میلیارد دلاری دولت از صندوق توسعه ملی محرز است / لاریجانی: گزارش برداشت 4.1 میلیاردی در صحن علنی قرائت می‌شود
نماینده مردم تهران معتقد است که برداشت 4.1 میلیارد دلاری دولت از صندوق توسعه ملی محرز بوده و دولت از ذخایر ارزی بانک مرکزی برداشت کرده است.

چرا "عبدالله" پرونده سوریه را از "بندر بن سلطان" گرفت؟

 کارشناس مسائل استراتژیک گفت: "بندر بن سلطان" باید به بایگانی مسئولان آل‌سعود منتقل شود و در پارکینگ بماند.

تاسیس کمیته مشترک معاونت حقوقی ریاست جمهوری و قوه قضاییه
معاون حقوقی رئیس جمهور و معاون فرهنگ عمومی قوه قضاییه درباره همکاری‌های حقوقی و تعاملات دو جانبه در حوزه فرهنگ حقوقی و قضایی گفتگو کردند.

تسلیت باهنر درپی گذشت آیت الله مرتضی انصاری

 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت ایت الله شیخ مرتضی انصاری را تسلیت گفت.

مسئولین نظام با جدیت دیپلماسی ایران را رصد می‌کنند/ ما به دیپلمات‌های خودمان اعتماد داریم نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی پس از قانع شدن نمایندگان از اظهارات وزیر امور خارجه در رابطه با سوال کریمی قدوسی گفت: مسئولین نظام با جدیت عملکرد دیپلمات‌‌هایمان را رصد می‌کنند.

حکم اعدام برای ضارب جهرمی/ نمایش اقتدار خدشه ناپذیر دستگاه قضا در برابر رسانه‌های معاند قاطعیت دستگاه قضا و برخورد جدی با عوامل مفسده انگیز، آرمان مهم رئیس و مجریان عدالت در این قوه است و هر چند که رسانه‌های معاند خارجی تلاش کنند تا این قاطعیت عمل را زیر سوال ببرند قطعا کارنامه موفق قضات عالی رتبه، این خدعه‌ها را در نطفه خفه و تیر جوسازان خارج نشین را به سنگ خواهد زد.

17 سوال کریمی‌قدوسی از وزیر امور خارجه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه سوال از وزیر امور خارجه، 17 سوال از محمد جواد ظریف مطرح کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار