رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: عدم بازدارندگی جرایم مانع از کاهش تخلفات شده و این درحالی است که جرایم باید بازدارنده باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانپس از ارائه گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری در خصوص اجرای طرح ترافیکی خط سفید اعضای شورای شهر به بیان نظرات خود در این رابطه پرداختند.

رحمت‌اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نباید با اجبار در صدد ایجاد عوامل بازدارنده باشیم اظهار داشت: متاسفانه جرایم در نظر گرفته شده در خصوص تخلفات گاه‌‌آنقدر ناچیز است که هیچ از تاثیری در کاهش جرایم و تخلفات برخوردار نیست.

وی با تاکید بر لزوم بازنگری استانداردها افزود: به عنوان مثال افزایش زمان سبز و قرمز چراغ راهنمایی و رانندگی از 45 ثانیه به 3 دقیقه تنها تشدید اختلافات ترافیکی را به همراه داشته است ضمن اینکه عدم استاندارد فاصله میان خطوط از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران میدان توحید را یکی از شاهکارهای ترافیکی شهر تهران با 9 لاین ورودی و خروجی دانست و گفت: این ساختار ترافیکی تنها سبب تشدید معضلات ترافیکی برای مردم شده که لزوم بازنگری در رابطه با آن ضروری است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تخلفات ، کمیسیون ، ترافیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار