طی مدت زمان تعیین شده برای اعلام آمادگی کشورهای متقاضی حضور در مسابقات شمشیربازی جام جهانی جوانان ایران، نمایندگان 7 کشور حضور خود در این دوره رقابت‌ها را قطعی کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهلتی که برای اعلام آمادگی رسمی کشورها جهت شرکت در مسابقات شمشیربازی جام جهانی جوانان ایران در نظر گرفته شده بود،  شنبه گذشته (13 دی ماه) به پایان رسید. این در حالی است که طی این مدت نمایندگانی از 7 کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.

بر این اساس کشورهایی مانند آرژانتین و گرجستان با حداقل بازیکن و عراق هم با بیشترین بازیکن برای شرکت در این مسابقات آمادگی رسمی خود را اعلام کردند.

براساس ثبت نام انجام شده ، آرژانتین و گرجستان (یک بازیکن)، اتریش و کلمبیا (2 بازیکن)، قطر و کویت (3 بازیکن) و عراق (6 بازیکن) کشورهایی هستند که شمشیربازان خود را برای شرکت در مسابقات جام جهانی جوانان راهی ایرا ن می‌کنند.

مسابقات شمشیربازی جام جهانی جوانان ایران که از جمله رقابت‌های تاثیرگذار در رنکینگ جهانی است 20 دی ماه و در اسلحه سابر برگزار می‌شود.

ایران به عنوان میزبان با 20 بازیکن در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

رقابت 20 بازیکن ایران و 18 بازیکن خارجی شرکت کننده در مسابقات شمشیربازی جام جهانی جوانان در سالن  شهید افراسیابی برگزار می‌شود. روبنا نورالدین از تونس ناظر این مسابقات است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار