مسابقات شمشیربازی رده بندی انفرادی باشگاهی کشور با برگزاری دیدارهای هفته ششم پیگیری شد. در پایان دیدارهای این هفته که در اسلحه سابر برگزار شد تیم استقلال صدرنشینی خود در جدول رده بندی را تثبیت کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته ششم مسابقات شمشیربازی رده بندی انفرادی باشگاهی کشور به دیدارهای اسلحه سابر اختصاص داشت.
 
در جریان این هفته از مسابقات که یزد میزبانی آن را بر عهده داشت، 31 بازیکن از 9 تیم باشگاهی با هم به رقابت پرداختند که طی آن و پس از برگزاری 81 دیدار مقدماتی و 23 دیدار حذفی، محمد رهبری از تیم استقلال  و فرزاد باهر ارسباران از تیم دانشگاه آزاد اول و دوم شدند ضمن اینکه مجتبی عابدینی از تیم دانشگاه آزاد همراه با محد فتوحی از تیم استقلال هم به طور مشترک سوم شدند.
 
بدین ترتیب در پایان دیدارهای این هفته از رقابت ها و با توجه به امتیازات به دست آمده توسط بازیکنان شرکت کننده، دو تیم استقلال و دانشگاه آزاد با 10 امتیاز اول شدند، هیات ساری با 6 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و کانون شمشیربازی اردبیل هم با 4 امتیاز به عنوان سوم دست یافت.
 
بر این اساس و در مجموع دیدارهای برگزار شده طی 6 هفته مسابقات شمشیربازی رده بندی انفرادی باشگاهی کشور در مجموع سه اسلحه، تیم استقلال با 78 امتیاز صدرنشینی خود در جدول رده بندی را تثبیت کرد. دانشگاه آزاد و کانون شمشیربازی اردبیل هم به ترتیب با 76 و 43 امتیاز در رده های دوم و سوم باقی ماندند. ضمن اینکه تیم های هیات ساری، تهران و سروش همدان هم در جایگاه های چهارم تا ششم قرار گرفتند.
 
مسابقات شمشیربازی رده بندی انفرادی باشگاهی کشور سوم بهمن ماه با برگزاری دیدارهای هفته هفتم در هر سه اسلحه پیگیری خواهد شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، برتر ، شمشیر ، بازی ، باشگاه ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار