سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان در واکنش به بحث دفاع تیم گفت: کاردوست هم جزئی از همین دفاع است و تمام تیم در زمان برد و باخت با هم هستند.

هماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان بعد از شکست مقابل مهرام به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در نیمه اول بازی بهتر از نیمه دوم بودیم. با توجه به مشکلات سفر به تهران از نظر بدنی شرایط مناسبی نداشتیم و به همین دلیل نیمه دوم را از دست دادیم. ما به طور مستقیم از فرودگاه به سالن آزادی آمده بودیم و با این شرایط توقع بیشتری نمی توان از تیم داشت.

وی در مورد انتقادات کاردوست و شرایط دفاع تیم گفت: اصغر کاردوست هم جزئی از این دفاع است. روزی که می بازیم تمام تیم خوب کار نکرده اند و روزی که می بریم، کار تیمی خوبی انجام داده ایم. بازی در تیم ما به هیچ وجه فردی نیست.

سامری که دیگر امیدی به چهارمی لیگ ندارد، توضیح داد: ما با توجه به اتفاقات بازی با قزوین چهارمی خود را از دست دادیم. تا جایی که کار دست خودمان بود امکان گرفتن این مقام وجود داشت اما چهارمی را از ما گرفتند.

وی حاضر به توضیح بیشتر در این باره نشد و گفت: ترجیح می دهم در مورد آن ماجرا صجبت نکنم. امیدوارم در لیگ بعدی همه چیز را جبران کنیم.

سرمربی نفت آبادان تاکید کرد که باشگاه در حال رایزنی برای جذب 2 بازیکن خارجی در پست های یک و چهار برای لیگ حرفه ای است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار