بازیکن 28 ساله تیم بسکتبال نفت آبادان که بعد از یک سال بازی در کویت به لیگ ایران بازگشته از بازی برخی هم تیمی های خود شاکی است و تمام تفکر فعلی تیم را در حمله می داند.

اصغر کاردوست سنتر تیم نفت آبادان بعد از شکست مقابل مهرام تهران با نارضایتی از عملکرد تیم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما اصلا کار تیمی نداریم. هیچ کدام از کارهایی که سرمربی می گوید در جریان بازی انجام نمی شود. تیم ما اصلا دفاع نمی کند، اگر دفاع خوبی انجام می دادیم که هیچ کدام از حریفان مقابل این تیم در امان نبودند.

بازیکن 210 سانتی متری نفت به فردی بودن کار هم تیمی های خود اشاره کرد و گفت: بیشتر تفکر برخی این است که "آن بازیکن امتیاز آورد و من نیاوردم". تمام بحث تیم ما حمله است. همیشه می گویند بهترین حمله در یک تیم، دفاع است اما تیم ما بهترین حمله را ندارد. گاهی فکر می کنم که باید نسبت به برخی بازیکنان در تیم بی تفاوت بود اما حیف که بسکتبال یک ورزش گروهی است و نمی توان چنین کاری را انجام داد.

کاردوست ادامه داد: قرار بود که تیمی خوب با مهره های قوی جمع کنیم که امکان جذب برخی مهره های مورد نظر پیش نیامد. فعلا با همین نفرات باید کار کنیم اما زمانی که گرفتن بازیکن خارجی آزاد شود، اوضاع تیم ما هم خیلی بهتر می شود و از این شرایط بیرون می آییم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار