معاون اشتغال و خودکفايي کميته امداد استان زنجان از آموزش 3 هزار و 600 مددجوي کميته امداد استان زنجان در رشته‌هاي فني‌وحرفه‌اي خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ معاون اشتغال و خودکفايي کميته امداد استان زنجان گفت :در راستاي توانمندسازي جامعه هدف و پايداري طرح‌هاي اشتغالزايي مددجويان دوره‌هاي آموزشي از سوي کميته امداد اجرايي مي‌شود.

عبادی با اشاره به اينکه تا پايان آذر ماه امسال نيز بيش از 3 هزار و 600 مددجوي زنجاني در دوره‌هاي آموزشي فني‌وحرفه‌اي کميته امداد استان زنجان شرکت کردند، افزود: براي برگزاري اين دوره‌ها بيش از 6 ميليارد ريال اعتبار هزينه شد.

وی اضافه کرد : دوره‌هاي آموزشي مذکور در رشته‌هاي شغلي همچون کشاورزي، دامپروريع صنايع دستي و طرح‌هاي خدماتي برگزار شد.

معاون اشتغال و خودکفايي کميته امداد استان زنجان ادامه داد: با توجه به اولويت بودن زنان سرپرست خانوار و دختران بازمانده از تحصيل در برخورداري از بسته‌هاي حمايتي کميته امداد بيش از 77 درصد شرکت کنندگان در دوره‌هاي آموزشي اعلام شده را گروه مذکور تشکيل مي‌دهند.

عبادي خاطر نشان کرد: در راستاي برگزاري دوره‌هاي آموزشي و با مشارکت مردم و تعامل با موسسات کاريابي و کارفرمايان براي 270 نفر از واجدان شرايط کاريابي شده و اين افراد در شرکت‌ها و موسسات بخش خصوصي مشغول فعاليت شدند.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: اموزش ، ممدجو ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.