16معدن در شهرستان سلطانیه وجود دارد که اکثرا در زمینه سیلیس و آهن فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی ،رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در مراسم افتتاح نمایندگی صنعت ، معدن و تجارت شهرستان سلطانیه با اشاره به وضعیت این شهرستان از لحاظ صنعتی گفت : از 2 هزار 329جواز تاسیس صادره در سطح استان ،‌16 جواز تاسیس مربوط به شهرستان سلطانیه می باشد که پیش بینی صورت گرفته برای جواز تاسیس و طرح های توسعه این شهرستان بالغ بر 284 میلیارد تومان می باشد.

فغفوری از فعالیت 21 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری 75 میلیارد تومان خبر داد و افزود :‌ هم اکنون هزار نفر در بخش صنعت این شهرستان مشغول به کار می باشند.

وی با بیان اینکه 1 /8درصد پروانه های بهره برداری استان و3 /6 درصد سرمایه گذاری صورت گرفته در سطح استان به شهرستان سلطانیه اختصاص یافته است عنوان کرد : سهم بالای سرمایه گذاری نسبت به واحدهای موجود در شهرستان سلطانیه ، حاکی از آن است که واحدها با سرمایه گذاری بالایی نسبت به میانگین سطح استان راه اندازی شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد : طرح های خوبی در این منطقه در دست اجراست که با توجه به وجود معادن غنی در این شهرستان ، می توانیم با تسهیل فرایند ، شاهد تسریع در آغاز به کار آنها باشیم.

فغفوری یکی از برنامه های استان را کلنگ زنی شهرک صنعتی سلطانیه در دهه فجر دانست و عنوان کرد : با توجه به فاصله واحدهای مستقر در این شهرستان از مرکز استان بیش از 30 کیلومتر و مشمولیت 80 درصدی واحدهای از معافیت مالیات به مدت 4 سال ، فرصت خوبی برای توسعه صنعتی در شهرستان سلطانیه را فراهم نموده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان زنجان با اشاره به معادن موجود در این منطقه خاطر نشان کرد: 16 معدن در این شهرستان وجود دارد که اکثرا در زمینه سیلیس و آهن فعالیت می کنند.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: معدن ، غنی ، سلطانیه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.