مسئولان تیم استقلال با اوضاع خاص مالی روبرو هستند زیرا مشکلات برای این تیم ادامه دار است و تا بحال نیز حل و فصل نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال با مشکلات مالی بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کنند اما این در حالی است که این تیم با این مسائل مواجه شده است و نمی تواند آنها را حل و فصل کند.

گفتنی است وزارت ورزش از مسوئولان تیم خواسته است تا در خصوص مسائل مالی تیم اقدامات مالی جدی را انجام دهد تا حسابهای این تیم سروسامان بگیرد و مسئولان در وزارت نیز در این خصوص به آمار درستی دست پیدا کنند اما استقلالی‌ها هنوز در این خصوص به نتیجه درستی نرسیدند و این مشکل وضعیت را برای این تیم تغییر داده است.

شایان ذکر است مسئولان این تیم به وزارت فراخوانده شدند تا در این مورد پاسخگوی وزارت باشند زیرا آمار مالی دو تیم سرخابی در حال جمع آوری است و اگر استقلالیها اقدامات لازم را انجام ندهند دچار مشکل می شوند.

این در حالی است که به استقلال تا پایان هفته وقت دادند و از طرفی مدیر عامل این تیم همراه استقلال نیست و به خارج از کشور سفر کرده است تا مدتی را دور از هیاهو سپری کند و همراه خانواده اش باشد.

گفته می شود مسوولان در وزارت در این خصوص با اعضای هیئت مدیره و جانشین افشارزاده اتمام حجت کردند و در انتظار آمار مالی تیم هستند و بدلیل زمان زیادی که پیش از این به تیم دادند این فرصت را تمدید نمی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار