سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در سخنانی با اشاره به اینکه رئیس جمهوری آمریکا محل اختفای ابوبکر البغدادی را می‌داند، اعلام کرد سرکرده داعش تا پیش از 2016 کشته می‌شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛پایگاه «الیوم الثامن» گزارش داد: «جان مک‌کین» رئیس کمیته دفاع کنگره آمریکا تاکید کرده که «باراک اوباما» رئیس جمهوری این کشور از محل اختفای «ابوبکر البغدادی» اطلاع دارد.

یک منبع نزدیک به رئیس اقلیم کردستان عراق به «الیوم الثامن» گفت: «مک‌کین» در دیدار اخیر خود با «مسعود بارزانی» تاکید کرد که «ابوبکر البغدادی» تحت نظر سرویس اطلاعاتی آمریکا بوده و این سرویس لحظه به لحظه در جریان محل اختفای اوست.

وی افزود: «جان مک‌کین» کردها را به صبر پیشه کردن دعوت کرد و وعده داد که آمریکا کمک‌های بیشتری به عراق در جنگ با داعش کند.

سناتور جمهوری‌خواه تاکید کرد: «باراک اوباما» پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 موضوع داعش و رهبر این گروه را حل می‌کند.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
هومن
۱۳:۱۱ ۱۶ دی ۱۳۹۳
اگه نمیدونست جای تعجب داشت
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۵۹ ۱۵ دی ۱۳۹۳
دولت امریکا میخواهد مثل کشتن بن لادن ،ابوبکر البغدادی که تاریخ مصرفش برایشان تمام شود ان را بکشند و در نزد اذهان عمومی خود را قهرمان مبارزه با تروریست معرفی و از اب گل الود ماهی بگیرند اما ملتهای ازاده جهان خواستار محاکمه کسانی هستند که داعش را تولید و حمایت کردندو امریکا خود از بوجود اورندگان داعش و حمایت کننده اش بوده اند و خونهایکه در سوریه و عراق و لبنان ریخته شده را باید دولت امریکا پاسخگو باشد و ملت امریکا بداند که خونهایکه ریخته شده مسولش دولت امریکاست.
آخرین اخبار