تا پایان هفته سوم دور برگشت بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو، تیم های دانشگاه آزاد و فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب با 13 و 12 امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رقابت های لیگ برتر واترپلو سال 1393 هر هفته حساس تر می‌شود. در مسابقات هفته سوم دور برگشت توقف دانشگاه آزاد و پیروزی سپاهان فاصله امتیازی را در صدر جدول به عدد یک رساند.
 
در مسابقات این هفته دانشگاه آزاد صدرنشین این فصل از رقابت های لیگ برتر 8 بر 8 مقابل شهبازی زنجان متوقف شد و فولاد مبارکه سپاهان نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم 9 بر 7 نفت امیدیه را از پیش روی برداشت. با احتساب این نتایج سپاهان 12 امتیازی شد و فاصله دوامتیازی خود را با دانشگاه آزاد به عدد یک رساند تا هفته های پیش رو نفس گیرتر پیگیری شود.
 
نتیجه مسابقه دو تیم چوکا تالش و نفت و گاز گچساران هم به دلیل حاضر نشدن تیم تالشی 5 بر صفر به سود نماینده گچساران اعلام شد.
 
با پایان یافتن مسابقات در هفته سوم دور برگشت، جمعه (19 دی 1393) فولاد مبارکه سپاهان و دانشگاه آزاد به ترتیب مقابل نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه به آب می‌زنند.
 
 
 
نتایج هفته سوم دور برگشت بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو:
 
دانشگاه آزاد اسلامی 8 – شهید شهبازی زنجان8
 
فولاد مبارکه سپاهان9 – نفت امیدیه7



انتهای پیام/





برچسب ها: جدول ، واترپلو ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار