نایب رئیس فدراسیون شنا شیرجه و واتر پلو گفت: برای میزبانی و برگزاری مسابقات جام باشگاههای آسیا در حال آماده سازی استخر هستیم.

احمد یاقوتی، نایب رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واتر پلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: این دوره از مسابقغات جام باشگاههای آسیا با برگزاری هفت تیم خارجی و 2 تیم داخلی برگزار می شود قرار است هر یک از تیم‌های خارجی همراه خود یک داور بین المللی هم به مسابقات اعزام کنند.

وی در خصوص اخبار و شنیده‌ها مبنی بر عدم حضور تیم نفت و گاز امیدیه و جایگزینی دانشگاه آزاد، اظهار داشت: هیچ یک از این شنیده‌ها واقعیت ندارد. طبق قانون تیم‌های اول و دوم فصل گذشته لیگ برتر حق شرکت در این مسابقات را دارند مگر آن که مسئولان یکی از باشگاههای مربوطه اعلام کنند که توان حضور در این رقابت‌ها را نداشته و انصراف می دهند. من تمامی این حرف‌ها را تکذیب می کنم.

وی خاطر نشان کرد : این دوره از مسابقات جام باشگاههای آسیا در استخر 9 دی تهران برگزار می شود خوشبختانه این استخر را نظر سخت افزاری مشکل خاصی ندارد. هم اکنون پیمانکار مربوطه در حال تعمیر سقف استخر و برخی اشکالات فنی دیگر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار