تیم منچستر یونایتد در هفته اول رقابت‌های فصل 2015 با مصدومیت رافائل و لوک‌ شاو دو مدافع خود مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، تیم منچستر یونایتد در جام حذفی انگلیس به مصاف تیم ناشناخته یئوویل تاون رفت و با وجود کسب نتیجه پیروزی 2 بر صفر اما دو مدافع ارزشمند خود را به دلیل مصدومیت از دست داد.

تیم منچستر یونایتد در جام حذفی انگلیس به مصاف تیم ناشناخته یئول تاون رفت و با وجود کسب نتیجه پیروزی 2بر صفر اما دو مدافع ارزشمند خود را به دلیل مصدومیت از دست داد.

براساس این گزارش،‌لوییس فن خال سرمربی یونایتد از پیروزی بدست آمده ابراز خوشحالی کرد اما از مصدومیت رافائل به دلیل شکستن استخوان و لوک شاو از ناحیه قوزک پا خبر داد.

سرمربی هلندی گفت: اوضاع رافائل هیچ خوب به نظر نمی‌رسد و لوک شاو باز هم دچار همان مصدومیت قدیمی شد. مجبور شدم هر 2 آنان را تعویض کنم، به دلیل آنکه مدافع دیگری در اختیار نداشتم مجبور شدم ترکیب و شکل تیم را هم تغییر دهم هافبک دیگری به میدان اضافه کردم و احتمالا به همین دلیل بود که مالکیت توپ توسط یونایتد افزایش یافت این شیوه به تیم یونایتد صبوری و آرامش بیشتری داد توانستیم توپ را در اختیار بگیریم و در نتیجه آن به گل رسیدیم.

***خوشحالم برنامه فشرده بازی‌ها به پایان رسید

فن خال از اینکه برنامه فشرده بازی‌های لیگ برتر انگلیس در آغاز سال نو میلادی سرانجام به اتمام رسیده ابراز خوشحالی کرد و گفت: خوشحالم جان سالم به در بردیم من بازیکنان زیادی در اختیار ندارم، اغلب آنان مصدوم شده‌اند یونایتد را با حداقل بازیکنان ثابت و سرشناس به یک پیروزی در جام حذفی و یک تساوی در هفته بیستم لیگ برتر برسانم رایان گیگز دستیار خارق‌العاده‌ام به من گفت یونایتد طی 10 سال گذشته نتوانسته به قهرمانی در جام حذفی برسد، اما فکر می‌کنم دیگر زمان آن فرا رسیده باشد که جام قهرمانی را به اولدترافورد بیاوریم.

***سرمربی یئوویل: تفاوتی میان ما و یونایتد دیده نمی‌شد 

گری جانسون سرمربی تیم یئوویل تاون معتقد است اگر کسی به نام تیم او توجه نمی‌کرد هرگز حدس هم نمی‌زد 159 میلیون پوند اختلاف قیمت میان بازیکنان دو تیم وجود دارد.

جانسون گفت: قبل از آنکه یونایتد به گل دست یابد ما چند موقعیت گل بدست آوردیم مربی یونایتد هم اذعان کرد تیم ما توانستند کاملا آنان را پرس کنند به عقیده من اختلافی 159 میلیون پوندی میان بازیکنان یئوویل و یونایتد دیده نمی‌شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: یونایتد ، لوک شاو ، مدافع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار