لویس فن خال سرمربی هلندی باشگاه منچستر یونایتد بر این باور است که بقاء در جام حذفی برایش حکم مرگ و زندگی را دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در چارچوب رقابت‌ها جام حذفی انگلیسی باشگاه منچسر یونایتد این هفته باید  به مصاف تیم "یئوویل" رود. سرخ پوشان منچستری که در ابتدای فصل نتوانستند خوب حاضر شوند و در مراحل نخست جام اتحادیه پذیرای شکست و حذف شدند این روزها به شرایط بهتری دست یافته تا حدی که توانسته‌اند جایگاه خود را در جدول تحکیم بخشند و تا رتبه سوم صعود کنند.اما لویس فن خال هم اکنون  معتقد است این دیدار برای بازیکنانش حکم مرگ و زندگی را دارد.

وی در این خصوص گفت: ما در هلند می‌گویم مرگ یا گلادیولی به این معنی که هیچ چیز یا همه چیز...

این یک بازی گلادیولی است، شما باید آن را اضافه کنید و یا اینکه یک گل زنبق دریافت کنید و در نهایت جام را بالای سر ببرید در واقع می‌توانم بگویم تمام مسابقات به این شکل است.

ما با آمادگی کامل به مسابقات می‌رویم، ما می‌دانیم که رقابت‌های جام اتحادیه چه بر سر ما گذشت و این به واقع برای ما معنی هیچ را می‌دهد و این شبیه به آن است.

ما هم می‌توانیم ببریم و هم می‌توانیم ببازیم و البته و بدون شک می‌خواهیم به پیروزی دست یابیم، در جام حذفی راه کوتاهی برای موفقیت وجود دارد، بنابراین می‌تواند خیلی جذاب و جالب جلوه کند و من هم احساس می‌کنم که بازیکنان تیم من هم احساس مشابهی دارند.

گفتنی است، آخرین پیروزی شیاطین سرخ در جام حذفی انگلیس به سال 2004یعنی زمان هدایت سرآلکس فرگوسن باز می‌گردد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، فوتبال ، منچستر ، باشگاه ، جام ، حذفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار