سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در نبود مدیر عامل مشکلات زیادی برای نقل و انتقالات بازیکنان داشتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حمید درخشان در برنامه رادیویی ورزش درباره جذب بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: متاسفانه با توجه به مشکلات اخیر و نبود مدیر عامل تیممان، امضا نشدن برخی از نامه‌ها و بحث مالی باعث شد که فرصت‌های خوب را از دست بدهیم و نتوانیم که همه بازیکنان مد نظرمان را برای نیم فصل دوم جذب کنیم.

وی بیان کرد: در کل زمان جذب بازیکنان مورد نظر ما به سه روز پایانی نقل و انتقالات موکول شد و ما توانستیم‌که با حضور طاهری در باشگاه پرسپولیس کار جذب به پایان برسانیم.

 درخشان تصریح کرد: در واقع من فکر می‌کنم که تمام شرایط موجود در باشگاه به ضرر ما بود و نتوانستیم اکثر بازیکنان مد نظر را جذب کنیم و به همین خاطر در امر جذب با میکن‌ در فصل نقل و انتقالات موفق ظاهر نشدیم.

 وی افزود: از همه هواداران عزیز خواهشمندیم که شرایط پرسپولیس را درک کنند چرا که ما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم در نیم فصل دوم عمل قابل توجهی را از خود به ارائه بگذاریم.

وی درباره اینکه بازیکن برزیلی مدت‌ها بازی نکرده و شرایط جسمانی او به چه صورت است عنوان کرد: بازیکن برزیلی که مد نظر باشگاه پرسپولیس بود در کل به مدت یک ماه از تمرینات دور بود و این مساله باعث شد که وی اضافه وزن پیدا کند و این امر طبیعی است چرا که هر بازیکنی که فاصله زمانی در تمریناتش بیفتد قطعا اضافه وزن را پیدا می‌کند ولی امیدوارم با تمریناتی که در پیش رو خواهیم داشت شرایط این بازیکن نیز به روال عادی برگردد و بتواند عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد.

درخشان درباره جذب روجرینهو افزود: مذاکرات اولیه با این بازیکن صورت گرفته است ولی هنوز به توافق نهایی نرسیده‌ایم و امیدوارم این بازیکن نیز هرچه سریعتر به جمع سرخپوشان اضافه شود.

وی درباره جدایی نیلسون بیان کرد: در کل نظر نیلسون بود که از جمع سرخپوشان جدا شود چرا که وی تقاضای زیادی پول از باشگاه را داشت و ما نیز این مسئله را در هیات مدیره عنوان کردیم و در آخر به یک جمع بندی نهایی دست پیدا کردیم که بیشتر به دروازه بانان ایرانی که سرمایه کشورمان هستند بها بدهیم و توجه خاصی نسبت به آنها داشته باشیم ولی با تمام این شرایط ما پیشنهاداتی را در خصوص مرخصی رفتن نیلسون به کشورش دادیم اما با توجه به مشکلات خانوادگی‌ای که وی داشت نیلسون این موارد را نپذیرفت.

وی در پایان درباره اینکه آیا تمام نقاط ضعف در تیم را با جذب بازیکنان جدید برطرف نمودید یا نه؟ بیان کرد: در اکثر پستها توانستیم که بازیکنان مورد نظر خود را جذب نماییم و امیدوارم بتوانیم که در نیم فصل دوم خوب ظاهر شویم.

انتهای پیام/


برچسب ها: درخشان ، طاهری ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار