سرمربی تیم پرسپولیس گفت : بازیکن دوپینگی تیممان ندانسته دچار اشتباه شده است و این موضوع به گذشته این بازیکن بر می گردد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت : تعطیلات لیگ فرصت مناسبی است تا تیم ها آمادگی لازم را برای ادامه مسابقات در نیم فصل دوم را بدست آورند .

وی بیان کرد :در حال حاضر سرخ پوشان در دو نوبت تمرین می کنند و امیدوارم این تمرینات مفید باشد و بتوانیم در نیم فصل دوم عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم.
 
درخشان درباره بازیکنان خارجی تیم عنوان کرد :به نظر من بهتر است بازیکنان خارجی تاکتیک های خود را در زمین تمرینات نشان بدهند  و امیدوارم آنها بتوانند هر چه زودتر خود را با فرهنگ ما هماهنگ کنند چرا که این بازیکنان می توانند برای تیم مفید باشند .

وی تصریح کرد : در حال حاضر بازیکنان جدید ایرانی که جذب کردیم عملکرد قابل قبولی دارند و در آینده نیز احتمال دارد چند بازیکن خارجی نیز جذب کنیم .همچنین بازیکن برزیلی جذب شده جدید نیز تست پزشکی خود را داده و قرار است با این بازیکن به زودی قرارداد ببندیم .

سرمربی تیم پرسپولیس افزود : بازیکن دوپینگی تیممان ندانسته دچار اشتباهی شده و این موضوع مربوط به گذشته وی است و مربی بدنساز شخصی او قرصی را به وی داده و این بازیکن ندانسته آن را مصرف کرده است .

وی اظهار کرد : اردوی سرخ پوشان در امارات به مدت 8 روز خواهد بود که برای تقویت تیم در نیم فصل دوم آن را برگزار خواهیم کرد .

درخشان بیان کرد : تا چند روز آینده تمرینات پرسپولیس همچنان پشت درهای بسته انجام می شود.
برچسب ها: لیگ ، برتر ، ایران ، درخشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی از خرم اباد
۲۳:۲۶ ۱۳ دی ۱۳۹۳
تیمی که مدیر عاملش هر ماه عوض بشه

نتیجه اش همینه
آخرین اخبار