ژوزه مورینیو سرمربی چلسی از داور دیدار واتفورد به دلیل انتقاداتی که از او در برنامه تلویزیونی کرده بود عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، تیم چلسی در دیدار جام حذفی مقابل واتفورد‌ موفق به شکست حریف با نتیجه 3 بر صفر شد ژوزه مورینیو در مصاحبه تلویزیونی‌ پس از بازی از عملکرد کوین فرند داور این دیدار انتقاد کرده و گفت توپی که به دست بازیکن واتفورد‌ اصابت کرد یک پنالتی آشکار به سود چلسی بود اما آقای خاص خیلی زود متوجه اشتباه خود شد و از داور این دیدار به دلیل انتقاد علنی که از او کرده عذرخواهی کرد.

مورینیو گفت: تصور می‌کردم توپی که بر اثر ضربه دیگو کاستا‌ به دست بازیکن واتفورد‌ برخورد کرده پنالتی است اما داور‌ پس از آن مصاحبه تلویزیونی‌ برایم توضیح داد به دلیل آنکه وی بلافاصله توانست توپ را در اختیار بگیرد، او ترجیح داده از آوانتاژ استفاده کرده و بازی را متوقف نکند توضیحات داور برایم قانع کننده بود و از او عذرخواهی  می‌کنم او داور خوبی است.

*** اعمال 8 تغییر در ترکیب تیم چلسی

 مورینیو برای رویارویی با تیم واتفورد‌ در جام حذفیانگلیس 8 تغییر نسبت به شکست روز نخست سال نو در دیدار مقابل تاتنهام در ترکیب تیم بوجود آورد او به ادن آزارد و سسک فابرگاس استراحت داد و در مقابل از حضور ویلیان و کاستا در خط حمله بهره برد.

مورینیو در این باره گفت: در نیمه اول کمی نگران بودم زیرا در همه بازیها این چلسی بود که کنترل کامل بازی را در اختیار داشت اما احساس می‌کردم این بار به قدر کافی در زمین قدرتمند ظاهر نشده‌ایم.

در بازیهای حذفی وقتی گل نمی‌زنید، همیشه ریسک بالایی بوجود می‌آید. در نهایت پیروزی سه بر صفر مقابل واتفورد نشان داد هنوز هم تیم قدرتمند لیگ هستیم و در نیم فصل دوم رقیب جدی مدعیان قهرمانی محسوب می شویم.

مورینیو در ادامه افزود: بعضی مواقع مربیان ناچار به تغییر بازیکنان و شیوه بازی هستند و طبیعی است اگر تعدادی از مهره‌های اصلی به دلیل کنار گذاشته شدن ناراحت شوند اما هدف مربی رسیدن به پیروزی است.

 در چنین مواقعی من به بازیکن خاصی و اینکه در چه جایگاهی است فکر نمی کنم، فقط بر روی آنچه به نفع تیم خواهد بود تمرکز می‌کنم.

*** رضایت آقای خاص از بازیکنان نیمکت نشین

تعدادی از بازیکنان نیمکت نشین چلسی در دیدار مقابل واتفورد فرصت حضور در زمین را یافتند. ویلیان و کورت زوما از آن دسته بازیکنان نیمکت نشین بودند که توانستند مقابل واتفورد گلزنی کنند.

مورینیو با تمجید از این بازیکنان گفت: ویلیان از آن دسته بازیکنانی است که حتی اگر گل نزد باز هم می‌تواند اقدام مثبتی برای تیم انجام دهد. وقتی چلسی توپ را از دست می‌دهد، ویلیان اولین مدافعی است که برای پس گرفتن آن شروع به دویدن می‌کند.

زوما هم یک بازی خوب دیگر را از خود به نمایش گذاشت. او در بازیهای تدارکاتی پیش از فصل اشتباهاتی مرتکب شد اما گذشت زمان نشان داد در حال پیشرفت است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عملکرد ، مصاحبه ، واتفورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار