آنچلوتی: یوونتوس از بایرن و چلسی قوی تر است

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال ماردید معتقد است صدرنشین سری آ در بایرن و چلسی قوی تر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید معتقد  است رقیب اصلی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس است.

تیم چلسی مورینیو و بایرن مونیخ گواردیولا هر دو  در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا به جمع 4 تیم پایانی راه یافتند اما آنچلوتی معتقد است این دو تیم بازیکنان جوان بی تجربه زیادی دارند، بنابراین در  این فصل نمی توانند به موفقیت دست یابند.

سرمربی ایتالیایی در این خصوص گفت: یوونتوس تیم بسیار بزرگی است تیم های بایرن مونیخ و چلسی قهرمانی های زیادی در کارنامه دارند و بازیکنان با تجربه زیادی در اختیار دارند، اما بازیکنانش در این فصل به مرز پختگی نرسیده اند.

تیم فوتبال مادرید از ابتدای این فصل تاکنون 22 پیروزی متوالی کسب کرده بود، اما در آخرین بازیش در سال 2014 در دیداری دوستانه به مصاف تیم آث میلان رفت و بازی را با نتیجه 4 بر 2 واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری‌اش شکسته شد.

آنچلوتی در این خصوص گفت: این شکست هیچ آسیبی به تیم ما وارد نکرد، بعد از یک هفته تعطیلات ما برای رسیدن به آمادگی و حضوری قدرتمند  مقابل والنسیا به چنین بازی نیاز داشتیم این بازی باعث شد تیم ما به هماهنگی دست یابد.

سرمربی ایتالیایی معتقد است تیمش می تواند به همین روند ادامه دهد و سال رویایی دیگری را پشت سر بگذارد.

آنچلوتی در این خصوص گفت: کسب یازدهمین  قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رویای تیم ما است، زیرا اولین تیمی خواهیم بود که در سال پیاپی قهرمان می شود.

پرز رئیس باشگاه آرزوی چنین اتفاقی را دارد و ما برای خشنودی او هر کاری خواهیم کرد، تیم ما هیچ محدودیتی ندارد و برای رسیدن به بالاترین سطح دست از تلاش نخواهیم کشید.

ما سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم بهترین بودن برای مادرید یک اعزام است برای دست یافتن به موفقیت های بیشتر با انرژی خواهیم جنگید.

انتهای پیام/


برچسب ها: آنچلوتی ، یوونتوس ، چلسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار