مانوئل‌ پیگرینی‌ سرمربی منچستر‌سیتی گفت: هدف او فقط دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر نیست بلکه قهرمانی در جام حذفی‌ و حتی بالاتر از آن ،‌قهرمانی‌ در چمپیونزلیگ‌ را هم می‌خواهد.

به گزارش خبرنگار‌ ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، تیم منچستر‌سیتی بالاخره توانست با وجود نتایج ضعیف کسب شده در هفته‌های نخست فصل خود را به صدر جدول رده بندی لیگ برتر برساند.
 
سیتی قهرمان فصل گذشته این لیگ دارای شانس زیادی برای دفاع از این عنوان است.
 
مانوئل‌ پیگرینی‌ سرمربی سیتی به دیگر رقیبان هشدار داد: هدف ما فقط دفاع از عنوان قهرمانی در جام حذفی و حتی چمپیونزلیگ‌  هستیم.
 
لازم به ذکر است: سیتی آخرین مرتبه در سال 2011 قهرمان جام حذفی‌ انگلیس شد و مربی اهل شیلی قصد دارد یک بار دیگر این عنوان را ماه می آینده و در ورزشگاه‌ و مبلی برای سیتیزن‌‌ها به ارمغان آورد.
 
 
پیگیرینی‌گفت: قصد داریم هر آنچه‌ در توان‌ بازیکنان‌ سیتی است را به معرض نمایش بگذاریم مصدومیت‌ بازیکنان اصلی یکی پس از دیگری‌ در حال برطرف شدن است حتی زمانیکه آنان را در اختیار نداشتیم هم آرامش خود را حفظ کرده و تمرکز بر بازی را از دست ندادیم.
 
جووتیچ: آماده نبرد با چلسی هستیم
 
استفان جووتیچ مهاجم منچستر سیتی از قرار گرفتن این تیم در صدر جدول رده بندی ابراز خوشحالی کرده و گفت: سیتی آماده نبرد با چلسی بر سر کسب عنوان قهرمانی است.
 
جووتیچ شروع نیم فصل دوم را برای سیتی ایده‌آل توصیف کرد و گفت: منچستر سیتی خیلی آهسته اما مطمئن خود را به صدر جدول رساند.
 
حالا چلسی باید برای رقابت‌ با ما تلاش کند. سیتی قصد دارد بر روی بازی‌های خود متمرکز شود و در هر بازی پیروز میدان باشد، البته در کنار این قضایا به از دست رفتن امتیازات چلسی هم امیدوار هستیم. زمان آن فرا رسیده تا دیگر تیم‌های لیگ برتر انگلیس چهره سیتی قهرمان را ببینند.
 
ملی پوش اهل مونتنگرو از ماه دسامبر مصدوم بود و در دیدار مقابل ساندرلند توانست بار دیگر به ترکیب تیم بازگردد. این مهاجم 25 ساله گفت: دوران مصدومیت بطور کامل پایان یافته و به آمادگی کامل رسیده‌ام. از اینکه اولین بازی‌ام همراه با منچستر سیتی پس از دو هفته غیبت با پیروزی همراه شد بسیار خوشحال هستم.

لازم به ذکر است، پیروزی 3 بر 2 سیتی مقابل ساندرلند و تفاضل گل بهتر آنان نسبت به چلسی موجب شد در رتبه نخست جدول رده بندی قرار بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار