دونده 17 ساله انگلیسی به عنوان کسی که می‌تواند رکورد دوی سرعت در دوی 100و200 متر را بشکند با واکنش اوسین بولت سریعترین مرد جهان مواجه شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از یاهواسپرت، اوسین بولت دونده جامائیکایی و دارنده رکورد جهانی در دو ماده 100و200 متر معتقد است خودش می‌تواند رکوردهای ثبت شده را ارتقاء بخشد.

براساس این گزارش، خبرهای در مورد توماس سامرز دونده 17 ساله انگلیسی منتشر شده و سرعت بالای او با اوسین بولت مقایسه شده است عده‌ای معتقدند او می‌تواند رکوردهای دونده جامائیکایی را پشت سر بگذارد اما بولت نظر دیگری دارد.

سریعترین مردم جهان گفت: رکوردهای جهانی ابدی نیستند و بالاخره توسط ورزشکاران دیگر شکسته می‌شود اما با پیشرفت چشمگیری که در تمرینات داشته‌ام مطمئن هستم می‌توانم در سال 2015، خودم رکورد این دو ماده را جابه جا کنم.

لازم به ذکر است، بولت تنها دونده‌ای است که 10 متر را زیر 10 ثانیه و 200 متر را زیر 19 ثانیه دویده، رکورد او در 100 متر 9 ثانیه و 58 صدم ثانیه و در 200 متر 19 ثانیه و 19 صدم ثانیه است، بولت 28 ساله قصد دارد این رکوردها را به 9 و زیر 19 ثانیه برساند در این صورت پشت سر گذاشتن رکوردهای او برای نسل جدید دوندگان بسیار دشوار خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار