نخست‌وزیر عراق با شرکت در جشن‌‌ هفته میلاد پیامبر اکرم (ص) با تاکید بر اینکه تروریست‌ها چهره مخدوشی از اسلام ساخته‌اند، گفت که برگزاری این مراسم‌ها، پاسخ به داعشی است که هیچ ارتباطی با اسلام ندارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، دفتر نخست‌وزیری عراق امروز (شنبه) طی بیانیه‌‌ای از  شرکت "حیدرالعبادی" نخست‌وزیر در مراسم‌ جشن مردم عراق در هفته میلاد پیامبر اکرم (ص) در 2 منطقه "کاظمین" و "الاعظمیه" در بغداد خبر داد.
 
در این بیانیه که در پایگاه خبری "المعلومه" منتشر شد، آمده است: عبادی در بازدید از این دو منطقه گفت که برگزاری جشن‌های میلادی برای پیامبر اکرم (ص)، بهترین پاسخ به گروهک‌های تروریستی است که هیچ ارتباطی با اسلام ندارند. رسول کرم برای هدایت بشریت مبعوث شد اما آنچه که گروه‌های تروریستی به اسم دین انجام می‌دهند، بیانگر پیام والای دین اسلام نیست بلکه چهره مخدوش اسلام است. رسول اکرم، نماد رحمت، عدالت و انسانیت است.
 
وی ابراز امیدواری کرد که بزرگداشت تولد پیامبر رحمت و هدایت، شیوه‌ای برای وحدت اسلامی باشد و همه مسلمانان از سنت پیامبر الهام گیرند و در کنار یکدیگر تروریست‌های وارداتی به کشور را طرد کنند و بار دیگر عراق را بسازند.
 انتهای پیام/ض
منبع:فارس

برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.