وزیر کشور گفت: آموزش و پرورش مهمترین نهاد کشور در بستر سازی و تغییرات فرهنگ مشارکت‌، انسجام، وحدت و بهره برداری از توانمندی‌های و ظرفیت‌های کشور است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری‌های مشترک بین وزارت آموزش و پرورش  و وزارت کشور که امروز (شنبه) در ساختمان وزارت کشور برگزار شد با اشاره به اینکه شما خبرنگاران حلقه بین مردم و دولت‌ و حاکمیت هستید اظهار کرد: آموزش و پرورش مهمترین نهاد کشور در بستر سازی فرهنگ مشارکت ، انسجام، وحدت و بهره برداری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشور است .

وی ادامه داد: اگر آموزش و پرورش و امر آموزش را به عنوان امر موثر در فعالیت‌ها بدانیم باید همه کمک کنند تا آموزش و پرورش قوی، موثر و فعالی  داشته باشیم زیرا این رابطه تعاملی ومتقابل است که امور را می‌تواند هدایت کند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با استفاده از ظرفیت‌های مردم در حوزه‌های طبیعی، اقتصادی و سیاسی کشور اعتقاد دارد و در این حوزه‌ها ظرفیت‌های خوبی در دست مردم و مناطق وجود دارد که با فعال کردن این امکانات در حوزه آموزش و پرورش می‌توانیم کمک موثری به کشور کنیم.

وزیر کشور افزود: وزارت کشور تلاش می‌کند با دستگاه‌هایی که به فعال‌کردن ظرفیت مناطق کمک می‌کنند همکاری داشته باشد که آموزش و پرورش یکی از این دستگاه‌ها است.

وی گفت: این تفاهم‌نامه در جهت استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش  و وزارت کشور برای فعال‌کردن شوراهای آموزش ، انسجام، وحدت و همدلی در کشور و همچنین کمک‌گرفتن از آموزش و پرورش در حوزه‌های پیشگیری از حوادث غیر مترقبه است.

رحمانی فضلی در پایان تاکید کرد: امیدوارم با همکاری وزارت کشور و آموزش و پرورش  در سطوح ملی، منطقه‌ای و محلی و با نظارت مستمر و برنامه‌ریزی دقیق بتوانیم گام‌های موثری برای این دو وزارتخانه و در نهایت برای کشور برداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار