دروازه‌ تیم ملی فرانسه: دفاع تاتنهام متحول شده است

هوگو لوریس سنگربان باشگاه تاتنهام بر این باور است که دفاع تا تنهام نسبت به قبل متحول شد و عملکردش در مقیاس با سال پیش تفاوت زیادی کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هوگو لوریس سنگربان تیم ملی فرانسه و باشگاه تاتنهام بر این باور است تیمش با هدایت پوچینیو و به یمن انگیزه بالای بازیکنان توانسته متحول شود و این تحول در بخش دفاع بیش از پیش مشهور است.

وی در ادامه در این خصوص گفت: من فکر می‌کنم تیممان را تقویت و بهبود بخشیده‌ایم به خصوص در بخش دفاع مبادرت به کار ورزیده‌ایم ما خیلی قوی‌تر از آن زمانی که هستیم که در ابتدای فصل بازی را شروع کردیم. ما خیلی قوی بازی نکرده‌ایم اما شخصیت تیم خود را نشان دادیم چرا که بسیار جنگنده ظاهر می‌شویم و نشان می‌دهیم تا چه اندازه از انگیزه بالای برخوردار هستیم و حتی تا پایان بازی بر این باور هستیم که می‌توانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. من به یاد می‌آورم که در فصل پیش خاطرات خوبی نداشتیم و در بعضی از دیدارها خوب ظاهر نشدیم و نتوانستیم هم عملکرد خوبی از خود  به نمایش بگذاریم. اما هم اکنون بر این باور هستیم که تا اندازه زیادی موفق شده‌ایم نتایج قبل را جبران کنیم و بتوانیم درخشان ظاهر شویم.

گفتنی است باشگاه تاتنهام در 6 بازی اخیر خود موفق شده است که علی‌رغم مساوی پذیرای هیچ شکستی نباشد در دیدار آخر خود نیز برابر منچستریونایتد که این روزها بسیار خوب ظاهر می‌شود با نتیجه صفر بر صفر و بدون گل به تساوی رسید دیداری که خود لوییس فن خال هلندی بر این باور بود که تاتنهام ظاهر شدند و در نهایت کسب این یک امتیاز باعث شد تاتنهام به جایگاه هفتم لیگ برتر دست یابند.

انتهای پیام/
برچسب ها: لوریس ، فرانسه ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار