تیم ملی هندبال کشورمان آخرین تمرین خود را پیش از اعزام به ایتالیا امروز صبح در محل فدراسیون هندبال برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ملی‌‌پوشان هندبال کشورمان که این روزها خود را برای مسابقات جام جهانی قطر آماده می‌کنند امروز آخرین تمرین خود را پیش از اعزام به ایتالیا در محل فدراسیون هندبال برگزار کردند.

این اردو در شرایطی پایان یافت که ملی‌پوشان هندبال کشورمان با ماندن کمتر از 15 روز به اولین دیدارشان در مسابقات جام جهانی فقط دو اردو را پشت سرگذاشتند. محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان از آخرین تمرین ملی‌پوشان صبح امروز بازدید کرد. شاگردان بوروت ماچک بامداد جمعه راهی کشور ایتالیا می‌شوند تا چند دیدار تدارکاتی با تیم ملی این کشور برگزار کنند البته تیم ملی هندبال ایتالیا در مسابقات جام جهانی هندبال غایب است.

قرار بر این بود که 22 بازیکن به ایتالیا اعزام شوند اما با مصدومیت محمد سیاوشی دروازه‌بان ارزنده کشورمان 21 نفر برای شرکت در اردو تدارکاتی ایتالیا حضور خواهند یافت.

در کنار این اردو یک قرارداد همکاری بین دو فدراسیون ایران و ایتالیا توسط احمد گواری سرپرست فدراسیون هندبال ایران و همتای ایتالیایی فرانچسکو بروموتو امضا خواهد شد.

همچنین داوود توکلی رئیس کمیته داوران آسیا که تیم ملی ایران را در ایتالیا همراهی می‌کند به دعوت کشور ایتالیا یک دوره داوری پیشرفته را به مدت چهار روز در این کشور برگزار خواهد کرد.  

در پایان باید خاطرنشان کرد: تیم ملی هندبال 13 روز در کشور ایتالیا اردو خواهند داشت. بعد از اتمام این اردو سه نفر از 21 بازیکن حاضر در اردو خط می‌خورند تا لیست 18 نفر نهایی آماده اعزام به قطر شوند.

رقابت‌های جام جهانی هندبال با حضور 24 تیم از روز 25 دی ماه با بازی افتتاحیه قطر و برزیل آغاز خواهد شد.

تیم ملی هندبال کشورمان نیز 26 دی ماه اولین دیدار خود را در برابر بوسنی برگزار خواهد کرد. دیگر هم‌گروه‌های ایران در این رقابت‌ها تیم ملی اتریش، کرواسی، تونس و مقدونیه هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار