ملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: در شرایطی که نزدیک به یک ماه تا مسابقات جهانی مانده با هنوز اولین اردو آمادگی را پشت سرگذاشتیم.

میلاد مسائلی ملی‌پوش هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از گذشت حواشی که در هندبال به وجود آمد خوشبختانه اردوی خوبی را سپری کردیم. اما تدارکاتی را که برای اردوی تیم ملی هندبال در نظر گرفتند در شان ملی پوشان نیست. نزدیک به یک ماه تا مسابقات جهانی باقی مانده است. در حالی که ما اولین اردو را پشت سر گذاشتیم اردوی اسلوونی در شرایط بدی کنسل شد. این اردو می‌توانست خیلی به ما کمک کند.
 
وی در ادامه افزود: ما فقط باید بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم تا بتوانیم آمادگی لازم را پیدا کنیم. اردویی که در کشور ایتالیا پیش رو داریم می‌تواند خیلی به ما کمک کند. ایتالیا در هندبال صاحب سبک نیست اما بالاخره یک تیم اروپایی است و سطح هندبال در اروپا خیلی بالاست.
 
مسائلی در پایان اظهار کرد: امیدوارم مسئولین وزارت ورزش توجه بیشتری به رشته هندبال داشته باشند چون این رشته ورزشی در ایران استعدادهای زیادی دارد ما هم با عزمی راسخ تمرین می‌کنیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا شگفتی‌ساز مسابقات جهانی هندبال باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار