منصوری گفت: افزایش قیمت آب باید در چند مرحله اتفاق بیافتد با مشاهده کشورهایی که منابع آب قابل قبولی نیز دارند مشخص می‌شود که قیمت تمام شده آب از مشترکین دریافت می‌شود.

منصوری عضو هیئت مدیره آبفای شهری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر 56 درصد قبوض آب این استان زیر 5000 تومان است که با قیمت تمام شده آب فاصله زیادی دارد  

وی ادامه داد: با افزایش قیمت تمام شده و رشد هزینه‌های ایجاد تاسیسات و زیر ساختها شکاف بیشتری بین قیمت تمام شده و هزینه دریافتی ایجاد می‌شود.

عضو هیئت مدیره آبفای شهری هرمزگان در پاسخ به این سوال که هزینه دریافتی از خانوار بابت قیمت آب چقدر باید باشد گفت: باید هدفگذاری به گونه‌ای باشد که قیمت تمام شده را از مشترکین دریافت کنیم چرا که با این اقدام سرمایه‌گذاری در صنعت به منظور تامین آن مفهوم پیدا می‌کند.

منصوری تصریح کرد: افزایش قیمت آب باید در چند مرحله اتفاق بیافتد با مشاهده کشورهایی که منابع آب قابل قبولی نیز دارند مشخص می‌شود که قیمت تمام شده آب از مشترکین دریافت می‌شود.

عضو هیئت مدیره آبفای شهری هرمزگان تاکید کرد: هزینه ترمیم شبکه فاضلاب بسیار بالاست که در قالب بودجه عمومی نمی‌گنجد و همین امر پرت آب را تشدید می‌کند در این میان مردم و دولت باید کمک کنند تا سرمایه‌گذاری در این بخش بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار