مجید اسماعیلی گفت: بحث جدید و خوبی به نام حمایت از فیلم اولی‌ها به راه افتاده و باید از کسانی که قرار است حرفه‌ای و جدی کار کنند حمایت شود.

مجید اسماعیلی کارگردان فیلم سینمایی "ماهی سیاه کوچولو" در خصوص چگونگی ساخت و راه یابی این اثر به بخش نگاه نو جشنواره سی و سوم فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: از زمانی که تصمیم به ساخت این فیلم گرفتیم سعی بر این شد که فیلم خوب و استانداردی تهیه کنیم که لیاقت حضور در جشنواره را داشته باشد و از راهیابی به بخش مسابقه خشنودم.   
 
وی ادامه داد: در مورد دلایل انتخاب این فیلم باید از هیئت انتخاب که از افرادی مجرب تشکیل شده پرسید زیرا من کارم ساختن فیلم است و در این مورد صاحب نظر نیستم.
 
اسماعیلی در خصوص همکاری با مصطفی زمانی و مریلا زارعی بیان کرد: وقتی این بازیگران فیلم نامه را خواندند موضوع آن مورد تایید آن‌ها قرار گرفت و چون فکرهای ما به هم نزدیک بود از پلان اول تا آخر به مشکلی برنخوردیم و حضور آن‌ها در این فیلم باعث خوشحالی و دوستی عمیقتری بین ما شد.   
 
این کارگردان در خصوص کیفیت جشنواره فجر امسال اظهار داشت: چون در تمام مدت انتخاب فیلم‌ها و اخبارهای ما قبل جشنواره درگیر کار بودم در جریان کامل خبرهای جشنواره قرار نگرفتم واطلاع چندان در این زمینه ندارم.   
 
این کارگردان در مورد حمایت از فیلم اولی‌ها گفت: بحث جدید و خوبی به نام حمایت از فیلم اولی‌ها به راه افتاده و باید از کسانی که قرار است حرفه‌ای و جدی کار کنند، حمایت شود تا به واسطه آن در آینده برای سینما اتفاقات خوبی بیفتد.   
 
اسماعیلی ادامه داد: در جشنواره فجر سی و دوم نمونه‌های خوب و استانداردی از فیلم اولی‌ها ارائه شد و مورد استقبال عام قرار گرفت.   
 
وی در مورد عملکرد بنیاد فارابی عنوان کرد: بهتر است در این مورد بزرگان و صاحب‌نظران سینما جوابگو باشند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.