عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران درباره حل مشکل خیابان 17 شهریور گفت: به دلیل ضرر و زیان وارد بر 450 مغازه محدوده خیابان 17 شهریور اعضای شورا خواستار تغییر سریع کاربری این محدوده شدند.

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  درباره تشکیل نخستین جلسه کمیته تصمیم‌گیری حل مشکل پیاده‌راه خیابان 17 شهریور اظهار داشت: اعضای کمیسیون شهرسازی، عمران و فرهنگی در این کمیته حضور داشتند که با توجه به مشکلاتی که برای اهالی خیابان 17 شهریور به وجود آمده است تصمیم گرفته شد این خیابان به حالت اولیه بازگردد.

این عضو شورا بیان داشت: همچنین معاون اجتماعی شهردار در جلسه اعلام کرد به دلیل اهمیت عفاف و حجاب در جامعه قرار است کاربری مغازه‌های این خیابان برای فروش مانتوهای ایرانی- اسلامی تغییر یابد همچنین به دلیل ضرر و زیان وارده بر 450 مغازه‌ای که در این محدوده وجود دارد اعضای شورا خواستار تغییر سریع کاربری این محدوده شدند.

وی خاطرنشان کرد: برخی اهالی نیز به دلیل مسدود شدن کوچه‌ها امکان استفاده از پارکینگ ساختمان‌ها را ندارند که بهتر است برای حل این مشکل نیز چاره‌جویی شود و در آخر در جلسه کمیته تصمیم‌گیری قرار بر آن شد تا میدان امام حسین نیز به همان شکل فعلی باقی بماند.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار