شیخ عشیره بونمر استان الانبار عراق گفت: آمریکا و ائتلاف بین‌المللی ضد داعش هیچ عملیات جدی به منظور ساقط کردن مواضع داعش در این استان انجام نمی‌دهند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، شیخ "نعیم الکعود" یکی از شیوخ عشیره بونمر در استان الانبار عراق  تاکید کرد: یگان‌های نظامی و مبارزان عشایر به منظور دفع حملات تروریست‌های داعش به شهرهایی که تحت کنترل نیروهای امنیتی است به سلاح نیاز دارند.
 
وی افزود: همین الان که با شما سخن می‌گویم تروریست‌ها در منطقه راوه جمع شده و آماده حمله به حدیثه هستند و ما نیاز مبرمی به سلاح داریم.
 
شیخ نعیم الکعود ضمن اشاره به کمبود سلاح و تجهیزات نزد نیروهای امنیتی و عشایر در حدیثه از ائتلاف بین المللی ضد داعش خواست قبل از رسیدن تروریست‌ها به این شهر در عملیات حمله به مواضع داعش جدی باشد.
 
الکعود نیز ضمن انتقاد از خلف وعده آمریکا در عمل به توافقنامه استراتژیک واشنگتن-بغداد و دادن سلاح به عراقی ها گفت:مبارزان عشایر تا این لحظه هیچ سلاحی حتی یک قبضه تفنگ هم از آمریکا دریافت نکرده‌اند.
 
منابع خبری هم اعلام کردند که گروه تروریستی داعش عوامل خود را از مناطق الرطبه، القائم، عانه و راوه استان الانبار به اطراف شهر حدیثه ( 160 کیلومتری غرب شهر الرمادی مرکز این استان) فرستاده است، تا به این شهر از چهار محور حمله کند.
 
از آغاز سال جاری میلادی، نیروهای ارتش عراق، مبارزه سختی را با تروریست‌ها در اکثر مناطق استان سنی نشین الانبار آغاز کرده‌اند و روند این درگیری‌‎ها، بعد از اشغال بخش‌های غربی این استان (عانه، راوه، القائم والرطبه) و نیز سلطه بر مناطق شرقی از جمله فلوجه والکرمه تشدید شده است.
 
عناصر این گروه همچنین بخش‌هایی از شهر رمادی را تحت سلطه خود دارند.
 انتهای پیام/ ض
منبع:فارس

برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار