مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون و ۹۰۴ هزار قرص ترامادول و متادون کشف کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ محمد جعفر تولایی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران از مخفیگاه قاچاقچیان در دو محله شهرستان شیراز مطلع و بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در یک عملیات منسجم موفق شدند هفت نفر از اعضای باند قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از محل مقدار یک کیلو و 161 گرم شیشه کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس تصریح کرد: در این رابطه پنج دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان متوقف شد.

وی از انجام یک عملیات منسجم دیگر توسط مأموران این پلیس خبر داد و افزود: مأموران مطلع شدند یک دستگاه اتوبوس حامل داروهای مواد مخدر از تهران به سمت شیراز در حال حرکت است.

سرهنگ تولایی بیان کرد: مأموران اتوبوس مورد نظر را در یکی از محورهای ورودی شیراز شناسایی و پس از اطمینان یافتن از وجود داروهای مواد مخدر در آن، اتوبوس را به محل تخلیه بار هدایت کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از اتوبوس و انبار محل تخلیه داروها تعداد یک میلیون و 904 هزار قرص ترامادول و متادون، 1200 بطری بزرگ شربت متادون و همچنین 100 لیتر شربت متادون به صورت فله‌ای کشف شد افزود: در این عملیات چهار نفر متهم دستگیر و چهار دستگاه خودرو نیز متوقف شد.

سرهنگ تولایی در پایان گفت: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار دارد.

توقیف پژو پارس با 170 کیلومتر سرعت

یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس که با 170 کیلومتر سرعت در حال حرکت بود، توسط مأموران پلیس راه "خرم‌بید" استان فارس توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راه شمالی فارس با اعلام این خبر گفت: به منظور جلوگیری از تصادفات و کاهش تلفات انسانی، تیم کنترل سرعت پلیس راه "خرم بید" یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس را که با سرعت 170 کیلومتر بر ساعت در حال حرکت بود، متوقف کردند.

سرهنگ  کسری سیروسی با بیان اینکه این خودرو پس از اعمال قانون توقیف و به پارکینگ منتقل شد به رانندگان توصیه کرد: از تخلفات حادثه‌ساز همچون سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کرده و جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

رد رشوه یک میلیون و 100 هزار ریالی پلیس شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در یکی از محله های شیراز یک نفر اتباع بیگانه غیر مجاز و فاقد مدارک اقامت را دستگیر کردند.

سرهنگ بهادر اسماعیلی افزود: متهم هنگام انتقال به کلانتری مبلغ یک میلیون و 100 هزار ریال به عنوان رشوه به مأموران پیشنهاد داد که مأموران صحیح العمل ضمن رد آن، مراتب را صورتجلسه کردند و در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل شد.

اجرای طرح بازرسی از کارگاه‌های ضایعاتی در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز همچنین از اجرای طرح بازرسی از کارگاه های ضایعاتی در شیراز و کشف مقادیری اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ بهادر اسماعیلی در این زمینه گفت: طرح بازرسی و بازدید از کارگاهای ضایعاتی در سطح شهرستان شیراز توسط چند اکیپ از مأموران به اجرا درآمد.

وی افزود: مأموران در بازرسی از 19 کارگاه ضایعاتی مقادیری اموال شامل چهار تن میلگرد، سه عدد باطری خودرو، یک دستگاه موتور برق، سه عدد کپسول اکسیژن، هفت عدد جک ساختمان،  600 متر کابل برق ، یک عدد جعبه فیوز بزرگ فشار قوی، چهار دستگاه کنتور برق، چهار عدد رینگ، یک عدد کپسول هوا، چهارده عدد جک سقفی، هفت عدد چراغ برق بزرک مربوط به معابر، شش عدد صفحه فلزی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز کشف دو  دستگاه ترازو و  باسکول، دو دستگاه موتور جوش، یک دستگاه قیچی سیم چین، 150 کیلوگرم آهن فلزی، 16 هزار و 500 لیترگازوئیل و 126شاخه لوله و اتصالات را از دیگر نتایج این طرح اعلام کرد.

سرهنگ اسماعیلی گفت: در این رابطه 13 دستگاه خودرو و هشت دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

وی با اشاره به دستگیری 8 نفر متهم در اجرای این طرح از تداوم اجرای آن در سطح شهرستان خبر داد.

59 کیلوگرم تریاک در خودرو پژو

فرمانده انتظامی شهرستان " گراش" استان فارس از کشف 59 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو 405 خبر داد.

سرهنگ عبدالعظیم انصاری با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس اطلاعات و آگاهی شهرستان هنگام اجرای ایست و بازرسی در نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو 405 مظنون شدند.

وی خاطرنشان کرد: راننده خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن 59 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ انصاری با اشاره به اینکه راننده خودرو با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه متواری شد افزود:  تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم با جدیت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان گراش تصریح کرد: پلیس شبانه‌روزی در کنار مردم و با مردم در جهت امنیت و آرامش جامعه از هیچ تلاشی فرو گذار نیست و شهروندان می‌توانند با شماره تلفن 110 موارد مشکوک را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.