مدافع تازه وارد پرسپولیس گفت: با پیگیری‌های طاهری مشکل انتقال من به پرسپولیس سه‌شنبه شب حل و همین چند لحظه قبل هم چک باشگاه نقد شد تا دیگر هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛بابک حاتمی  افزود: برخلاف آنچه مطرح شده است، برای دریافت رضایتنامه چک شخصی نکشیدم و این مساله توسط باشگاه پرسپولیس انجام شد. طاهری برای این انتقال خیلی زحمت کشیدند و برای دریافت رضایتنامه تا ساعت 22 شب گذشته در تلاش بودند و در نهایت آقای سبحانی، مدیر عامل باشگاه سایپا راضی شدند.
 
وی ادامه داد: متاسفانه پرسپولیس در این ماجرا چوب باشگاه‌های دیگر را خورد و به زحمت افتاد. ماجرا از این قرار بود که سال قبل یکی از باشگاه‌های مطرح، دو نفر از بازیکنان ما را جذب کرد و در ازای مبلغ رضایتنامه، چک دادند اما چک‌ها نقد نشد. با اینکه همه مسوولان مربوطه قول داده بودند، باز هم چک‌ها نقد نشد و به همین دلیل باشگاه سایپا برای این فصل، پرداخت نقد را شرط صدور رضایتنامه قرار داد و نزدیک بود باشگاه پرسپولیس به این دلیل متضرر شود، اما با تلاش آقای طاهری همه چیز حل و فصل شد. ایشان چک یکی از دوستان خود را  درگیر این مساله کردند که امروز با چک باشگاه جایگزین شد. البته همین چند لحظه قبل هم این چک نقد شد و حالا با خیال راحت بازیکن پرسپولیس هستم.
 
حاتمی درباره حضور در پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: آرزوی هر بازیکنی در فوتبال ایران است که بتواند در یکی از تیم‌های پرطرفدار مثل پرسپولیس بازی کند. من هم شخصا علاقمند به پرسپولیس بودم و حالا یه یکی از خواسته‌های مهم خودم رسیدم. با توجه به پیشنهادهایی که وجود داشت، پرسپولیس انتخاب من بود، البته کار هم سخت بود چون سه طرف با موضوع درگیر بودیم ولی خوشبختانه همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد. حالا باید سعی کنم برای پرسپولیس بازیکن موثری باشم و با تلاش فراوان سعی خواهم کرد کادر فنی پرسپولیس را به خاطر این انتخاب سربلند کنم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار