رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با بیان اینکه مردم از ابتدا تا امروز این انقلاب را مدیریت کردند، گفت: وقتی مردم احساس کردند شرایط بوجود آمده توطئه پلید استکبار و صهیونیست برای مقابله با جمهوری اسلامی است، یکصدا و متحد حماسه ۹دی را پدید آوردند.

"حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری "در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی است، اظهارداشت: در حقیقت خود مردم از ابتدا تا امروز این انقلاب را مدیریت کردند و در همه عرصه‌ها نقش اصلی بر دوش ملت بوده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران ادامه داد: نمونه این مدیریت مردم در حماسه سال‌های ۴۲، قبل از انقلاب و حماسه ۲۲ بهمن ۵۷ که منجر به پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران شد، همچنین 8سال دفاع مقدس به وضوح به چشم می‌خورد.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری با تاکید بر اینکه در فتنه ۸۸ تمام گروهک‌ها و منافقین در یک طرف برای ضربه به نظام اسلامی قرار گرفته بودند، تصریح کرد: وقتی مردم احساس کردند شرایط بوجود آمده توطئه پلید استکبار و صهیونیست برای مقابله با جمهوری اسلامی است، یکصدا و متحد حماسه ۹ دی را پدید آوردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این حماسه تاثیری همه جانبه و فراگیر داشت و به همین دلیل همه طیف‌ها اعم از سلطنت طلب، منافقین و فریب خوردگان داخلی بعد از این حماسه بزرگ فهمیدند راهی که علیه نظام اسلامی در پیش گرفته‌اند  انتخاب شده به جایی نخواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس ، نهاد ، رهبری ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار