سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از غیبت غیر موجه سعید عبدولی فرنگی کار وزن 71 کیلو گرم کشورمان در اردوی تیم ملی خبر داد.

احد پازاج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:ما همیشه علاوه بر نامه نگاری با هیأت های کشتی به صورت رسمی و از طریق سایت فدارسیون نیز اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی را اعلام می کنیم که نام سعید عبدولی هم در جمع نفرات دعوت شده در وزن 71 کیلو گرم وجود داشت حالا چرا وی خود را به مربیان تیم ملی در خانه کشتی معرفی نکرده است نه من و نه هیچ یک از اعضای کادر فنی از این موضوع مطلع نیستیم.
 
وی ادامه داد:در اردوی قبلی نیز عبدولی غیبت داشت و وقتی موضوع را پیگیری کردیم گفتند او برای زیارت آقا امام حسین(ع) به کربلا رفته اما در خصوص عدم حضور وی در اردوی فعلی باید عرض کنم هیچ اطلاعی نداریم و کسی هم با ما تماس نگرفته است.
 
دارنده چندین مدال طلای آسیا در پاسخ به این سوال که چرا اعضای کادر فنی با وی تماس نگرفتند اظهار داشت:کار دنیا برعکس شده عبدولی به عنوان یک کشتی گیر و ملی پوش باید خودش یا رئیس هیأت کشتی استان خوزستان به صورت کتبی و یا حداقل تلفنی دلیل عدم حضورش را اعلام می کرد نه این که ما به دنبال او بگردیم.
 
وی با بیان این که نظم و انضباط برای ما اهمیت بسیاری دارد تاکید کرد:در کنار مسائل فنی احترام به مقررات و نظم برای ما بسیار مهم و ارزشمند است و با هر گونه بی نظمی و ایجاد حواشی برخورد خواهیم کرد؛در هر صورت از نظر ما غیبت عبدولی غیر موجه است و به زودی در خصوص این موضوع تصمیم گیری لازم را اتخاذ خواهیم کرد.
 
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره شرایط سایر اردونشینان نیز اظهار داشت:به لطف خدا تمرینات سایر اردونشیان طبق برنامه در حال پیگیری است؛ همه نفرات با جدیدت مشغول تمرین هستند و خود را برای حضور پر قدرت در مسابقات جام جهانی تهران و دفاع از عنوان قهرمانی آماده می کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار