نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز شورای شهر فضای شورا را با حاشیه‌هایی همراه کرد.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، هر چند حضور نخست عباس شیبانی عضو 73ساله شورا به عنوان نخستین فرد در صد و نوزدهمین جلسه علنی امروز(سه شنبه) در ظاهر این جلسه را همانند سایر جلساتی بی حاشیه‌ای شورا نشان می‌داد اما پس از نطق پیش از دستور مجتبی شاکری در خصوص فتنه 88 و قیاس سران فتنه با ملعونان خطبه زیارت عاشورا دور از ذهن نبود که شورای سیاسی دوره چهارم امروز نیز دچار حاشیه‌هایی شود.

نطقی که یادآوری عدم تمکین آیت الله منتظری به دستگیری مهدی هاشمی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و عدم توجه سران فتنه نظیر میر حسین موسوی، کروبی، هاشمی، خاتمی و موسوی خوئینی ها به آن عاملی بود تا بتواند سکوت پنج ساله برخی از منتصبان به جریان فتنه در شورا را شکسته و این نهاد شهری را با حاشیه‌هایی همراه سازد.

اسماعیل دوستی در واکنش به اظهارات مجتبی شاکری در خصوص روز بصیرت و فتنه88 گفت:‌ قصد من از این نطق زیر سوال بردن نطق شاکری نیست اما چرا در خصوص اتفاق سال 88 انصاف رعایت نمی‌شود چرا که در رابطه با این مسئله شخصی که بیشتر از همه ساکت ماند احمدی‌نژاد بود و بهتر است در کنار نام بردن از هاشمی از او نیز نامی آورده شود.
 
وی ادامه داد: لازم نیست دیگران را اصلاح کنیم بلکه باید به عیوب خود بنگریم.
 
احمد حکیمی پور عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا نیز در واکنش به نطق پیش از دستور مجتبی شاکری گفت: شورا سنگر سیاسی نیست و بهتر است به جای پرداختن به مسائل خارج از دستور جلسه به مسائل دیگر پرداخته شود.
 
گفتنی است؛ اظهارات حکیمی پور در حالی در جلسه امروز شورا مطرح شد که اعضای اصلاح طلب شورا بارها به بهانه‌های مختلف و با طرح‌ مسائل متفاوت شورای شهر را به شورایی سیاسی تبدیل کرده اند که از جمله آن می‌توان به حادثه خیابان جمهوری، مرگ کارگر خدماتی و یا مسئله بوستان مادر اشاره کرد که البته  این حاشیه سازی های اعضای اصلاح طلب شما با پاسخ‌های منطقی و مستند شهرداری تهران بر همگان محرز شد.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: سران ، فتنه ، واکنش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.