قهرمان کایاک قایقرانی گفت: فدراسیون تمام شرایط را با توجه به آب و هوای مساعد آنجا در اردوی دزفول برایمان محیا کرده است.

احمدرضا طالبیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوها طبق روال در حال برگزاری است و پاروزنی را آغاز کردیم وضعیت اردوی‌هایی که در دزفول برگزار شده خیلی خوب است.

وی افزود: هم اکنون یک هفته است که در دزفول هستیم و تا 15 دی ماه این اردوی متمرکز برای ما ورزشکاران کایاک که قراره در سهمیه المپیک شرکت کنیم ادامه خواهد داشت و مجدد به تهران می‌آییم و دوباره تمرینات ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص نوع تمرینات گفت: تمرینات پاروزنی و استقامتی را خطا انجام می‌دهیم.

طالبیان از برنامه‌های آتی که فدراسیون برای او در نظر گرفته تصریح کرد: تا 20 دی ما در اردو هستیم و بعد دو اردوی برون مرزی خواهیم داشت که بیشتر از دو ماه طول می‌کشد.

وی در خصوص اهداف خودش در ادامه تاکید داشت: از اهداف اولیه من کسب سهمیه المپیک است که اگر به این موفقیت برسم جهانی خواهم شد و اگر نشد برای بازیهای آسیایی نهایت تلاش خود را خواهم کرد ولی در حال حاضر از اهداف بلند مدت من کسب سهمیه المپیک است.

وی در ادامه بیان داشت: هوای تهران برای ادامه تمرینات و پارو زنی مناسب نبود ولی در دزفول خیلی مساعد است و از فدراسیون جای تشکر را دارم در هوای تهران انجام دهم خلی اذیت می‌شدم و امیدواریم که این اردوها ادامه داشته باشد تا به اردوی تدارکاتی برون مرزی برویم و در آنجا با حریفان قدری که در المپیک قرار است شرکت کنیم به رقابت بپردازیم و علاوه بر به دست آوردن تجربیات با تکنیکهای آنها آشنا شویم و بتوانیم به کسب سهمیه المپیک برسم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار