جشنواره فرهنگی ورزشی کمیته امداد شمالغرب در تبریز با حضور مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان در سالن پورشریفی با رژه تیمهای شرکت کننده در 3 رشته ورزشی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز؛حسین دشتی گفت: این مسابقات از 9 دی آغاز و ورزشکاران در سه رشته ورزشی فوتسال، والیبال و تنیس روی میز با هم رقابت خواهند کرد.

وی افزود:در این جشنواره 100 ورزشکار، مربی و سرپرست از استانهای آذربایجانغربی، اردبیل، زنجان و آذربایجانشرقی شرکت دارند.

دشتی در ادامه بیان داشت:حمایتهای معنوی و فنی اداره کل ورزش و جوانان استان موجب شده تا میزبانی این دوره از رقابتها را در تبریز برگزار کنیم.

وی در ادامه گفت: برگزاری این رقابتها بصورت جشنواره ای در راستای ایجا فضای سالم رقابتی و شور و نشاط و سلامت جسمانی و روانی برای کارکنان و انتقال این روحبه به مددجویان است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در مراسم افتتاحیه این رقابتها افزود: مبارزه با کم تحرکی و کاهش مشکلات جسمانی و بیمارهای ناشی از عدم تحرک هدف اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان در بین تمامی سطوح جامعه خصوصا کارکنان دولت است.

سید محمد شروین اسبقیان در ادامه بیان داش : ورزش کارکنان دولت به جهت کم تحرکی و پشت میز نشینی کارکنان موجب شده در صدر برنامه های توسعه ورزش در بین تمامی سطوح باشد و برنامه های خاصی با کمک ارگانها و نهادهای دولتی و اجرایی برای اجرای این طرح در سطح استان داریم.
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.