عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: کارت بلیط الکترونیک به فرزندان تحت تکلف خانواده جانبازان 25درصد اختصاص یافت.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محسن سرخو عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در خصوص مصوبه دریافت کارت بلیت الکترونیک به فرزندان معزز شهدای گرانقدر و جانبازان اظهار داشت: این مصوبه در خصوص کارت بلیت الکترونیک ارائه شده است که در آن از والدین و همسران جانبازان و شهدا یاد شده است و باید کلمه فرزندان نیز به آن اضافه شود.
 
وی ادامه داد: فرزندان شهدا و جانبازان 70درصد به بالا در این طرح اضافه شوند.

در پایان طرح دوفوریت دریافت کارت بلیط الکترونیک برای فرزندان تحت تکلف در خانواده‌های شهدا و جانبازان 25درصد به تصویب رسید.

گفتنی است؛ اقبال شاکری و ولی الله شجاع پوریان از این طرح برای فرزندان تحت تکلف جانبازان 25درصد به بالا استقبال به عمل آورده است.

*اضافه کردن خانواده‌های جانبازان اعصاب و روان به دریافت کنندگان کارت بلیط الکترونیکی

 احمد دنیا مالی در ادامه این جلسه افزود: خانواده‌های ‌جانبازان اعصاب و روان بالاترین معضلات مالی را دارند که باید به آمار دریافت کنندگان کارت بلیط الکترونیکی اضافه شود.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در خصوص اختصاص کارت بلیط الکترونیک‌ به خانواده‌ها و فرزندان جانبازان 25درصد اظهار داشت: برای ارتقا فرهنگ استفاده از وسیله‌های حمل و نقل عمومی همان طور که اقبال شاکری عنوان کرد باید به فرزندان وخانواده‌های جانبازان 25درصد کارت بلیط الکترونیک ارائه شود چرا که تعداد این افراد زیاد نیست. 

تندگویان یکی از اعضای شورا در خصوص ارائه کارت الکترونیک به جانبازان در ادامه این جلسه تاکید کرد: بالاترین معضلات مالی در خانواده‌های جانبازان اعصاب و روان وجود دارد که بهتر است این افراد را نیز به تعداد دریافت کنندگان کارت ارائه کنیم.

در پایان این گفت‌و گو فرزندان جانبازان اعصاب و روان نیز به عنوان آمار اضافه شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بلیط ، الکترونیک ، جانباز ، تکلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار