دیمین لوییز، برنده جوایز امی و گلدن گلوب، در «بوفالوی آمریکایی» (اثری مهم از دیوید ممت) به کارگردانی دانیل ایوانز بازی می‌کند.

به گزارش سایت ایران تئاتر، دیمین لوییز، برنده جوایز امی و گلدن گلوب، در «بوفالوی آمریکایی» (اثری مهم از دیوید ممت) به کارگردانی دانیل ایوانز بازی می‌کند. این نمایش بهار سال جدید، در تئا‌تر ویندام به روی صحنه می‌رود. نمایشنامه «بوفالوی آمریکایی» جوایز مهمی مانند جایزه انجمن منتقدان نیویورک را کسب کرده است و برای اولین بار سال‌ها پیش در تئا‌تر گودمن در شیکاگو روی صحنه رفت.


لوییز و ایوانز معتقدند که دیوید ممت از بزرگ‌ترین نمایشنامه‌نویسان حال حاضر است. لوییز از بازگشت به صحنه و همکاری با ایوانز بسیار هیجان‌زده است چون هر دو دانشجوی مدرسه تئا‌تر گیلدهال بودند و همیشه دوست داشتند که با هم کار کنند.
 
طی چند سال گذشته لوییز برای بازی در سریال «میهن» بسیار تحسین شده است. او قبل از این سریال نیز، حدود ۱۴ سال پیش در مینی‌سریال «گروه برادران» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و تهیه‌کنندگی تام هنکس، برای اولین بار، مورد توجه قرار گرفت. او به دلیل بازی در نقش‌های مختلف در تلویزیون، تئا‌تر و سینما، یکی از بازیگران محبوب و مورد احترام مردم است.
 
دانیل ایوانز، بازیگر و کارگردان، برنده جایزه الیویر و نامزد جایزه تونی بوده ودر حال حاضر مدیر هنری تئا‌تر شفیلد است. او به عنوان بازیگر هم در سال ۲۰۰۱ برنده جایزه الیویر شد.
 
منبع: ورلد تئا‌تر ۲۹ دسامبر ۲۰۱۴


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار