لورن بلان سرمربی تیم پاریسن ژرمن معتقد است بازی‌های جام جهانی 2014 در تابستان گذشته عامل اصلی افت تیم وی بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، پاری سن ژرمن با کسبب 89 امتیاز قهرمان فصل 2013- 2014 لیگ دسته یک فوتبال فرانسه شد اما در بازی‌های این فصل نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.
 
پاری سن ژرمن هم‌اکنون در جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ فوتبال فرانسه پشت سر مارسی و لیون قرار دارد.
 
لورن بلان سرمربی پی اس جی از وضعیت فعل تیم خود رضایت ندارد اما اطمینان داد در نیم فصل دوم به طور حتم از دیگر رقیبان پیشی می‌گیرند.
 
بلان گفت: بیشترین آسیب را بازی‌های جام جهانی به پاری سن ژرمن وارد کرد. بسیاری از بازیکنان و حتی کادر فنی تیم مدت زمان زیادی را صرف کردند تا بار دیگر خود را به اوج آمادگی برسانند. بازیکنان که ماشین و یا روبات نیستند، به دلیل اینکه زمانی خودم در تیم ملی فرانسه بازی می‌کردم می‌توانم شرایط آنان را به خوبی درک کنم. بازی‌های جام جهانی بسیار سنگین و طاقت‌فرسا هستند، پس از آن بازیکنان بلافاصله دیدارهای باشگاهی را آغاز کردند. مدت زمانی که صرف هماهنگی مجدد بازیکنان و رسیدن به سطح آماده‌سازی مورد نیاز شد ما را چند امتیاز از حریفان عقب انداخت.
 
*فلسفه بازی من تغییر نمی‌کند

لورن بلان احتمال هر گونه تغییر شیوه بازی پاری سن ژرمن را رد کرد و گفت: فلسفه بازی من تغییر نخواهد کرد، ما همچنان به دنبال پیروزی با کمک تصاحب مالکیت توپ هستیم. پاری سن ژرمن تیمی تهاجمی است، بازیکنان ما در خلق موقعیت گل خلاقانه عمل می‌کنند. برای اینکه تیمی تهاجمی داشته باشید نیازمند بهره بردن از بازیکنان باهوش و قوی هستید.
 
*سفر بازیکنان پاری سن ژرمن به مراکش

اعضای تیم پاری سن ژرمن برای شرکت در اردوی تدارکاتی مراکش و انجام دیدار دوستانه با تیم اینترمیلان به این کشور سفر  کرده‌اند اما به نظر می‌رسد زلاتان ابراهیموویچ از این سفر چندان راضی نیست.
 
مهاجم 33 ساله سوئدی با وجود مصدومیت‌های فراوان در این فصل اما 12 گل برای پاری سن ژرمن به ثمر رساند. وی تیم پی اس جی را در سفر به مراکش همراهی کرده اما عکس‌های منتشر شده نشان می‌دهند زلاتان چندان از این بابت راضی نیست.
 
پاری سن ژرمن در ماه ژانویه برنامه فشرده‌ای داشته و باید 6 بازی انجام دهد. زلاتان ابراهیموویچ در رأی‌گیری برترین ورزشکار تاریخ کشور سوئد نفر دوم شد و همین موضوع ناراحتی و ناامیدی زیادی برای او به همراه داشت. مخصوصا آنکه مهاجم سوئد متوجه شده سران باشگاه قصد تمدید قرارداد وی را نداشته و در فکر خرید لیونل مسی و جایگزین کردن او در پاریسن ژرمن هستند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار