حاجی عزیزی گفت: پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) برای عضویت در دوره هفتم طرح امین- امانت بین کتابخانه‌ها فراخوان داد.

نادیا حاجی عزیزی مدیر دفتر ارتباط علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: عضويت در دوره هفتم طرح امین- امانت بین کتابخانه‌ها سه ساله است و از بهمن ماه 1393 آغاز می‌شود و همه کتابخانه‎های دانشگاهی، پژوهشی، و تخصصی سراسر کشور را پوشش می‌دهد. 

وی افزود: طرح امین- امانت بین کتابخانه‌ها از سال 1379 در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران به عنوان یکی از طرح‌های اشتراک منابع برای دسترسی غیر مستقیم به منابع کتابخانه‌ها به اجرا درآمده است. 

حاجی عزیزی تصریح کرد: این طرح توافقی رسمی بين تعدادی كتابخانه است كه بر اساس آن، هر كتابخانه‌ می‌تواند مدارك مورد نياز كاربران خود را كه هنگام در‌خواست در مجموعه‌اش موجود نيستند، از مجموعه ديگر كتابخانه‌ها تامين كند. 

وی در ادامه گفت: علاقه‌مندان به عضویت در طرح امین- امانت بین کتابخانه‌ها می‌بایست، به پایگاه وب پژوهشگاه به نشانی http://irandoc.ac.ir/amin/amin.html مراجعه نموده و با تکمیل فرم عضویت و ارسال مستندهای لازم برای عضویت کتابخانه مورد نظر تا تاریخ 20 دی ماه 93 اقدام نمایند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار