انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت سالروز حماسه باشکوه 9دی اعلام کرد: محاکمه هرچه زودتر سران فتنه و برخورد با حامیان ایشان را از دستگاه قضایی کشور خواستاریم.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد‎ به مناسبت نه دی به شرح زیر منتشر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بصیرت، عنصری که وجود آن در پیکره ملت، خنثی کننده هرگونه کنش دشمنان و تقویت کننده شور و شعور حسینی است هماره باعث مصونیت، پیروزی و سرافرازی ملت ما شده است. به تحقیق مردم بصیر ایران در روز 9 دی 88 با خروش طوفانی خود، طومار توطئه‌های دشمنان را به هم پیچیده و بر باد دادند. توطئه‌هایی که با تهمت به نظام و حرمت شکنی عاشورا همراه بود و پیروان حسین و پیروان یزید را از هم جدا و مشخص نمود. ملت مسلمان ایران نشان داد که عاشورا نور هدایتی است که با افواه فتنه گران خارجی و داخلی خاموش نمی‌شود، بلکه با صف آرایی‌های مشخص باطل گرایان، حقیقت این نور آشکارتر و شعاع پرتو آن بیشتر می‌گردد.

خیزش ملت مسلمان ایران در روز 9 دی ماه 88، یادآور روزهای طوفانی بهمن 57 بود که باردیگر قیام حق علیه باطل را تجدید کرد و نشان داد که پیر و جوان این مملکت در هر برهه از زمان، پشتیبان ولایت مترقی فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند. یقیناً مدیریت هوشمندانه و الهی رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب و یأس و نومیدی را در اردوگاه دشمن مستولی ساخت و حضور ده‌ها میلیونی مردم در 9 دی آب سردی بود که بر آتش سوزان فتنه ریخته شد و بر دهان توطئه گران که با تبلیغات دروغین و صف آرایی‌های اندک خیابانی باز شده بود، مهر خاموشی زدند.

علی رغم سکوت برخی خواص که منجر به ایجاد تردید در دل برخی از مردم جامعه ما شد و با این کارشان از کاروان ارادت ملت شهید پرور نسبت به انقلاب عقب افتادند، خیل عظیمی از ملت غیور ایران، سکون سیاسی ایشان و حرکت ضعیف فتنه گران را سیل آسا در هم کوفتند و مشت محکمی بر سینه دشمنان خونی ما زدند. آری! 9 دی تجلی‌گاه اقتدار ملی، اسلام خواهی و بیگانه ستیزی ملت بزرگ ایران بود.

دشمنان این ملت با حمایت از طرح فتنه و تشدید تحریم‌ها سعی در انحراف همه جانبه ملت ما دارند. همان ملتی که در 9 دی با فریاد مرگ بر اسرائیل خود ستون‌های این رژیم غاصب را به لرزه درآورد تا با حماسه بعدی خود، این ستون‌ها را بر سرشان خراب و به عمر این رژیم فتنه جو پایان دهد.

حماسه 9 دی موجب استواری بیش از پیش پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، تقویت جبهه حق و تضعیف جبهه باطل شد و درخت تنومند نظام را از تبرهای چوبین، مصونیت بخشید. این خیزش عظیم، راه درست را به آنان که چشم بصیرتشان ضعیف است نشان داد و نیز گروه ها و جریان های انقلابی برخاسته از ملت را هشیارتر نمود.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد به عنوان بزرگترین تشکل این دانشگاه ضمن گرامیداشت سالروز حماسه باشکوه 9 دی، با اعلام برائت از فتنه گران و هتاکان به حریم مقدس اباعبدالله (ع) ،محاکمه ی هرچه زودتر سران فتنه و برخورد با حامیان ایشان را از دستگاه قضایی کشور خواستار است.

حماسه همچنان جاری است...والعاقبة للمتقین.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار