سرمربی مهرام تهران چند روز بعد از شکست به گرگان، تقصیر باخت را متوجه خود دانست و از سنگینی این باخت برای تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مصطفی هاشمی سرمربی مهرام تهران صبح روز بازی با پمینا اصفهان در هفته سیزدهم لیگ ملی برای پاسخگویی به صحبت های خود در مورد داوری به کمیته انضباطی مراجعه کرده و حکم اولیه کمیته انضباطی 2 جلسه محرومیت از همراهی تیم و 5 میلیون تومان جریمه نقدی بود.

با این وجود هاشمی حاضر به صحبت در این باره نشد و تنها از تیم پمینا، آیدین نیکخواه بهرامی و اوضاع روحی تیم بعد از باخت به گرگان صحبت کرد.

هاشمی در مورد اوضاع تیم بعد از شکست هفته قبل گفت: به هر حال باخت برای همه سنگین است به خصوص زمانی که خودت را مقصر بدانی. من هم خودم را مقصر آن باخت می دانم.

سرمربی مهرام در مورد تیم پمینا گفت: اصفهانی ها سال قبل بهترین بازی ها را در لیگ انجام می دادند اما امسال تیمشان دیر تشکیل شد و از نظر بدنی دچار مشکل شدند. 

هاشمی در پاسخ به خبرنگاری که در مورد آیدین نیکخواه بهرامی سوال کرد، گفت: من تنها از این افسوس نمی خورم که به بازیکن خوب و مهره تاثیرگذار در تیم ملی را از دست دادیم بلکه فقدان آیدین را بیشتر به خاطر انسانیت او احساس می کنم. آیدین پسر بسیار خوبی بود و به خصوص از لحاظ راستگویی یک الگو در بسکتبال محسوب می شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: هاشمی ، مهرام ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار