سرمربی باشگاه چلسی بر این باور است که جان تری را باید با چنگ و دندان در چلسی نگه داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جان تری بازیکن و مدافع 34 ساله باشگاه چلسی در این فصل توانسته بسیار درخشان ظاهر شود و بتواند نه تنها در بخش حمله بلکه در بخش دفاع فوق‌العاده عمل کند و خط دفاع این تیم آبی‌پوش لندنی را به خوبی هدایت کند.

تری در 2 بازی اخیر موفق شده است گل به ثمر رساند در حالیکه قراردادش در ماه ژوئن به اتمام می‌رسد.

خوزه مورینیو نیز بر این نکته تاکید دارد که بدون کوچکترین شک و گمانی تری 34 را در تیمش نگه می‌دارد.

وی در این خصوص گفت: این یک سنت خاص و ویژه است و یک قاعده مهم است از این مسئله هیچ شکی وجود ندارد که او نیاز به یک قرارداد جدید دارد و با او قرارداد تازه‌ای منعقد می‌کنیم من این مسئله را می‌دانم او نیز به خوبی واقف است. ما در این باشگاه در طرح اصلی‌مان احساس می‌کنیم که جان تری جز لاینفک تیم چلسی است و نیاز به هیچ تاییدی نداریم چرا که این مسئله را به خوبی احساس می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: او بازیکن بسیار مهمی در این تیم به شمار می‌رود پس نتیجه می‌گیریم که قرارداد جدید دیر یا زود با او در باشگاه چلسی به امضا خواهد رسید.

گفتنی است جان تری کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس و فعلی باشگاه چلسی در 634 حضورش با پیراهن این تیم موفق شده است 59 بار گلزنی کند و 500 بازی را نیز با بازوبند کاپیتانی به زمین  به میدان رفته است.

لازم به ذکر است باشگاه چلسی هم اکنون با 3 امتیاز اختلاف هفته‌هاست که صدر جدول رقابت‌های لیگ پریمیر انگلسی موسوم به لیگ جزیره‌های جای گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار