دبیر فدراسیون کشتی کشورمان گفت: در صورتی که مسئولان استان کرمانشاه همکاری لازم را داشته باشند فدراسیون کشتی مخالف برگزاری جام تختی در این استان نخواهد بود.

حمید بنی تمیم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان مطلب افزود: فدارسیون کشتی برای سپردن میزبانی مسابقات جام جهان پهلوان تختی به استان کرمانشاه هیچ مشکلی ندارد اما در صورتی که مسئولان غیر ورزشی استان اعم از استاندار،شهردار و سایر ارگانها نیز مساعدت و همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: تاکنون فدارسیون کشتی،هیأت کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان اقدامات بسیاری را انجام داده اند اما باید قبول کنیم برای برگزاری ارزشمندترین تورنمنت بین المللی کشور که از جهات بسیاری برای ما اهمیت دارد باید سایر مسئولان استانی نیز پا وسط بگذارند تا با یک کار گروهی این مسابقات هر چه باشکوه تر برگزارشود.

دارنده مدال برنز آسیا اضافه کرد: در حال حاضر صحبت های بسیار مثبتی با مسئولان استان کرمانشاه انجام شده و آنها نیز پذیرفتند که اقدامات لازم را برای برگزاری جام تختی در این استان انجام خواهند داد،در هر صورت گزینه نخست فدارسیون برای میزبانی این مسابقات استان کرمانشاه است در صورتی که همانطور که گفتم تصمیم گیرندکان استانی به تعهدات خود به نحو شایسته عمل کنند.

دبیر فدارسیون کشتی در خصوص این که چرا مسابقات جام جهانی در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود نیز گفت: با توجه به استقبال چشم گیر علاقه مندان به کشتی در سال گذشته و ظرفیت محدود سالن شهدای هفتم تیر تهران به این نتیجه رسیدیم رقابت ها در سالن بزرگتری برگزار شود به همین منظور سالن 12 هزار نفری آزادی میزبان رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی که اواخر بهمن ماه انجام می شود خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار