مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در صورتی که کار وهزینه های که در پروژه های مسکن مهر انجام می شود با اعتبارات موجود برابری نکند امکان دوباره افزایش قیمت ایجاد می شود

محمد پژمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه به هیچ وجه اصراری برای افزایش قیمت مسکن مهر نداریم ،افزود:در صورتی که کار وهزینه های که در پروژه های مسکن مهر انجام می شود با اعتبارات موجود برابری نماید لزومی برای افزایش قیمت وجود ندارد.

معاون وزیر راه وشهرسازی در ادامه افزود:  در شرایط خاص دولت تصمیماتی می گیرد که فکر می کند بهترین تصمیم موجود است اما در این برهه باید دقت خود را افزایش دهیم و واقعیت های موجود را بپذیریم واقدامات لازم را برای بازنگری آنها به کار بگیریم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پروژه مسکن مهر با یک مقدار شتاب زدگی  برای خانه دار شدن روبرو شده و همین موضوع زمینه ساز ایجاد مشکل در پروژه ها شده است.

مدیر عامل سازمان ملی زمین ومسکن با اشاره به اینکه مسکن مهردر کل کشور تاکنون  پیشرفت 60 درصدی داشته است ،افزود:متقاضیان مسکن مهر باید تلاش خود را برای تامین مالی بیشتر کنند.

پژمان اظهار داشت: بخش عمده ای از واحدهای مسکن مهر به دلیل کمبود خدمات زیربنایی از جمله آب وبرق ،گاز با تاخیر و چالش روبه رو شده اند.

وی تصریح کرد: دولت در نظر دارد کمک های خوبی به دستگاه های خدمات رسان از جمله وزرات نیرو تا مشکل آب  وبرق این واحدها و همچنین خدمات روبنایی از جمله بخش های آموزشی بیمارستان ها و ... برطرف شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از شهرها فاصله بسیاری از کالبد شهری دارند افزود: عزم دولت برای ساماندهی واحدهای مسکن مهر جدی است و متقاضیان نیز باید شرایط را درک کنند.

پژمان خاطر نشان کرد: پروژه های اصلی مسکن مهر در شهرها شروع شده که با افزایش قیمت مصالح ساختمانی و سایر هزینه ها روند ساخت وساز با کندی روبرو شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسکن ، مهر ، خدمات ، مالی ، پروژه ، دستگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار