رئیس جدید هیات بسکتبال استان تهران با وجود شبهات زیاد در مورد قانونی بودن انتخاب اعضا مجمع، زمان برگزاری انتخابات و اعتراضات بسیار در مجمع صبح امروز انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ انتخابات ریاست هیات بسکتبال استان تهران که یک بار به خاطر تحریم مجمع از سوی اعضا به حد نصاب نرسیده بود، صبح امروز برگزار شد.

در این انتخابات رمضانعلی دولو، سرپرست فدراسیون بسکتبال به عنوان رئیس مجمع، نژادفلاح مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان نائب رئیس، آقابیک معاون توسعه امور ورزش اداره کل، سلطانی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، ابوالفضل ملاجعفری سرپرست هیئت بسکتبال تهران حضور داشتند.

در این انتخابات که با توجه به انصراف علی آقابیگ تنها یک کاندیدا داشت، داود کرمی به عنوان رئیس هیات بسکتبال تهران انتخاب شد.

این انتخابات در حالی برگزار شد که پیش از این صحبت از اداره شدن هیات توسط سرپرست مطرح بود و تا بعد از برگزاری انتخابات هیچ خبری در اختیار رسانه ها قرار نگرفت.

پیش از این اعتراضات زیادی نسبت به غیرقانونی بودن چینش اعضا مجمع، دست داشتن یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون بسکتبال در انتخاب اعضا رای دهنده، طی نشدن روند قانونی 45 روزه پیش از برگزاری انتخابات و اعلام رسمی زمان برگزاری انتخابات مطرح شده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار