گزارش‌ها نشان می‌دهد حزب تحریک انصاف پاکستان و دولت تعریف‌های متفاوتی از تقلب در انتخابات دارند و حاضر نیستند از مواضع خود در این زمینه عقب‌نشینی کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، حزب تحریک انصاف نتوانست برای تشکیل کمیسیون قضایی به منظور پیگیری تقلب در انتخابات با دولت به توافق برسد.
 
طبق این گزارش نمایندگان دولت در منزل جهانگیرترین رهبر ارشد حزب تحریک انصاف با نمایندگان این حزب ملاقات کردند.
 
شیرین‌مزاری سخنگوی حزب تحریک انصاف در زمینه ملاقات نمایندگان دولت با مخالفان اظهار داشت: با اینکه مذاکره با حزب حاکم آغاز شده اما هنوز درباره بیشتر اختلافات به توافق نرسیده‌ و به عبارتی باید گفت مذاکرات اخیر بی‌نتیجه پایان یافته است.
 
وی افزود: قرار است نمایندگان دولت و حزب تحریک انصاف روز سه شنبه گزارش جامع خود را درباره روند مذاکره ارائه کنند تا درباره ادامه این مذاکرات تصمیم‌گیری شود.
 
جهانگیرترین عضو ارشد حزب تحریک انصاف نیز در گفت‌وگو با رسانه‌ها عنوان کرد: حزبش تا جایی که توانسته از خود انعطاف نشان داده و در حال حاضر توپ در میدان دولت می‌باشد.
 
گزارش‌ها نشان می‌دهد حزب تحریک انصاف و دولت تعریف‌های متفاوتی از تقلب در انتخابات دارند و حاضر نیستند از مواضع خود در این زمینه عقب‌نشینی کنند.
 
یک وزیر ارشد دولت در مصاحبه با رسانه‌ها بیان کرد: اگر حزب تحریک انصاف بتواند ثابت کند که افتخار محمد چوهدری رئیس دیوان عالی سابق پاکستان برای تقلب در انتخابات با حزب حاکم همکاری کرده نه تنها نخست‌وزیر بلکه حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف از قدرت کناره‌گیری می‌کند.
 انتهای پیام/ ض
منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.