نیروهای رژیم آل‌خلیفه صبح امروز با حمله و محاصره روستای "سنابس" در غرب منامه، 22 تن را دستگیر کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پایگاه "مرأة البحرین" مقامات رژیم بحرین صبح امروز یکشنبه در حمله امنیتی گسترده به روستای "سنابس" در غرب منامه پایتخت بحرین، به مدت 4 ساعت این روستا را محاصره و طی آن به ده‌ها خانه یورش بردند و 22 تن را نیز دستگیر کردند.

نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه صبح امروز حمله گسترده‌ای را به روستای "سنابس" در غرب منامه به انجام رساندند و طی آن نیروهای امنیتی همراه با خودروهای نظامی به مدت 4 ساعت این منطقه را بطور کامل محاصره کردند و مانع ورود و خروج افراد شدند.

در خلال این محاصره سلسله حملاتی نیز به خانه‌های بیش از 30 تن در این روستا انجام شد و طی آن 22 تن دستگیر شدند. همچنین نیروهای امنیتی رژیم بحرین اقدام به ایجاد نقاط بازرسی بر تمامی ورودی‌های منتهی به این روستا کردند.

گفتنی است، روز گذشته درگیری‌های شدیدی در روستای سنابس در اعتراض به محاکمه علامه مجاهد "شیخ علی احمد الجد الفحصی" از روحانیون شیعه در بحرین به وقوع پیوست و فعالان بحرینی از درگیری معترضان با نیروهای امنیتی خبر دادند.

"ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین" نیز محاصره روستای سنابس را اقدامی غیرانسانی خواند و آن را نقض جنایتکارانه اصول اصلی حقوق بشری و مخالف کنوانسیون‌های بین‌المللی عنوان کرد.

از سوی دیگر هم شیخ علی سلمان روحانی برجسته بحرینی و دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین که از سوی دادگستری بحرین روز گذشته احضار شده بود، به ساختمان اداره تحقیقات دادگستری رفت.

جمعیت وفاق ملی بحرین در توئیتر خود اعلام کرد که مقامات رژیم بحرین مانع ورود وکیل شیخ سلمان به ساختمان اداره تحقیقات شدند. جمعیت وفاق ملی بحرین همچنین اعلام کرد که شیخ علی سلمان، دبیرکل این جمعیت همچنان تحت بازجویی قرار دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار